Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گروهی از نیرو‌های اطلاعات تیپ ۴۰ بسیج مردمی عراق در جریان یک عملیات دقیق شماری از هسته‌های خاموش گروهک تروریستی داعش را در منطقه «تل عبطه» در حومه جنوب غرب شهر موصل شناسایی کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، عناصر مخفی داعش درصدد بودند عملیات تروریستی را علیه مواضع نیرو‌های امنیتی و ساکنان منطقه تل عبطه انجام دهند که با اقدام به موقع نیرو‌های اطلاعات بسیج مردمی ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع میدانی به جزئیات عملیات اشاره کرد و افزود: نیرو‌هایی عراقی با بررسی دقیق میدانی موفق شدند خودروی حامل مواد منفجره تروریست‌های داعش را در این محور هدف قرار دهند و منهدم کنند.

این منبع میدانی با بیان این که دو تن از عناصر انتحاری گروهک تروریستی داعش نیز که در این خودروی حامل مواد منفجره حضور داشتند به هلاکت رسیدند، گفت: جست‎وجوی منطقه به منطقه نیرو‌های عراقی در منطقه تل عبطه برای شناسایی عناصر مخفی داعش ادامه دارد.

به گزارش میزان، از حومه غربی شهر موصل خبر می‌رسد، گروهی مشترک از نیرو‌های امنیتی و اطلاعات عراقی در یک عملیات دقیق موفق شدند ۳ تن از عناصر مخفی داعش را شناسایی و دستگیر کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، تروریست‌های دستگیر شده پیشتر در جریان درگیری‌ها در شهر‌های «بیجی و سنجار» ضد نیرو‌های عراقی جنگیده بودند؛ مقادیری قابل توجهی سلاح هم از مقر تروریست‌ها کشف و ضبط شد.

به گفته منابع میدانی، همزمان با انتشار تصاویر جدید از ابوبکر البغدادی، سرکرده گروهک تروریستی داعش این احتمال وجود دارد عناصر مخفی این گروهک دوباره فعال شوند و همین مسئله باعث شده نیرو‌های عراقی با تمام قدرت برای خنثی کردن حملات احتمالی وارد عمل شوند.

در حال حاضر، عملیات نیرو‌های امنیتی و بسیج مردمی عراق در بخش‌های شمال، شمال غرب، مرکز و جنوب استان نینوا برای پاکسازی مناطق آلوده از وجود هسته‌های خاموش گروهک تروریستی داعش ادامه دارد.

منبع :میزان

انتهای پیام/

خنثی شدن عملیات تروریستی هسته‌های خاموش داعش در حومه موصل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: داعش تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است

معاون ریاست عمومی اطلاعات طالبان اعلام کرد حضور گروه تروریستی داعش در افغانستان به کمترین حد و به صفر نزدیک شده است.

رحمت الله نجیب، معاون ریاست عمومی اطلاعات طالبان گفت گروه تروریستی داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است.

نجیب تأکید کرد داعش در افغانستان حضور ندارد اما در برخی موارد مخفیانه کارهایی انجام می‌دهد ‌بنابراین باید مردم هوشیار باشند.

پیش از این نیز ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان اعلام کرده بود داعش در افغانستان در حال تقویت نیست و توانایی جذب نیرو را نیز ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس