Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه مقطع کنونی را فصل قدرت‌سازی دانست و گفت: روزی ما بر اساس نفت پایه‌گذاری نشده و امریکا نخواهد توانست ما را در تنگنا قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی سپاه، در پی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه که با حکم فرمانده معظم کل قوا صورت گرفت؛ امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه جمعی از معاونان این وزارتخانه عصر امروز - شنبه - با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با وی دیدار و گفت وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر سلامی در این دیدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را مانند زنجیری به هم پیوسته توصیف و با تاکید برضرورت ارتباط و اتصال مداوم حوزه فناوری و عملیات اظهارداشت: تولید کننده قدرت و به کار گیرنده آن باید در یک راستا فکر کنند؛ با ایجاد درک مشترک میان واقعیت های فنی و ظرفیت‌های تکنولوژیکی با نیازهای عملیاتی، اولویت ها به یکدیگر نزدیک شده و ماموریت ها به بهترین شکل دنبال می شود.

وی مقطع کنونی را فصل قدرت سازی دانست و تصریح کرد: ما باید تعادل در عرصه تاثیر قدرت را با یافتن راهبردها و استراتژی های تعیین‌کننده شعاع تاثیر به نفع خود تغییر دهیم.

فرمانده کل سپاه از وزارت دفاع به عنوان نماد برجسته خود اتکایی کشور برابر دشمن نام برد و تصریح کرد: با وجود این که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا‌کنون همواره در عرصه محصولات دفاعی در تحریم بوده ایم؛ اما امروز بیشترین رشد و ارتقای توانمندی در عرصه دفاعی صورت پذیرفته است و اگر دروازه های جهان به روی ما باز بود به طور قطع حتی یکی از محصولات استراتژیک تولیدی وزارت دفاع امروز تولید نمی شد.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: با قابلیت ها و ظرفیت های غنی موجود در وزارت دفاع امیدوارم عزیزان ما در این مجموعه انقلابی و جهادی آن قدر فناوری و تکنولوژی ایجاد کنند که ما برای نیازهای عملیاتی از بین آنها انتخاب کنیم.

وی با تاکید بر این که شرایط امروز ما به لحاظ روحیه، باور، اعتقاد و نشاط برای حرکت، قابل قیاس با دشمن نیست، گفت: دشمنان ما امروز بسیار خسته هستند. ظاهری تنومند دارند اما از درون دچار پوکی شده و دیری نمی پاید که فرو ریزند؛ هر چند سعی می کنند این واقعیت را انکار کنند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه روزی ما بر اساس نفت پایه‌گذاری نشده و آمریکا نخواهد توانست رزق ما را در تنگنا قرار دهد، اظهار کرد: در مقطع کنونی در اوج تهدید و تحریم های همه جانبه دشمنان قرار داریم و آنان تمامی ابزارها و ظرفیت‌های خود را به میدان آورده اند؛ اما نباید نگران باشیم به حول و قوه الهی ما این فرصت را محیط رشد و ارتقای قابلیت های خود قرار داده و با تلاش مداوم و خستگی ناپذیر بر مشکلات و سختی‌ها فائق خواهیم آمد.

** بهتر و بیشتر از گذشته از سپاه حمایت خواهیم کرد
امیر سرتیپ حاتمی نیز در این دیدار با آرزوی توفیق روز افزون برای سرلشکر سلامی در مسئولیت خطیر جدید از وی به عنوان شخصیتی برجسته و صاحب فکر و عمل در حوزه راهبردی و عملیاتی نام برد و اظهار کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مشتاقانه و با تمام قوا، بیشتر و بهتر از گذشته از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتیبانی و حمایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سال جاری نیز با تمرکز بر تحقیقات مورد نیاز، اولویت دار و نیاز محور، برنامه های منسجم و یکپارچه ای را در دستور کار قرار داده است، گفت: مجموعه تحقیقات صنعت دفاعی که در سال 1397 به ثمر نشست بیش از دو برابر سال های قبل بود و به فضل الهی بنا داریم این روند در سال جاری نیز برای اقتدار هرچه بیشتر نیروهای مسلح و سپاه پاسداران تداوم و افزایش یابد.

امیر حاتمی تصریح کرد: این که فرمانده معظم کل قوا فرمودند وزارت دفاع، معاونت پشتیبانی فرمانده کل قوا است به این معنا است که ما امروز با درک ماموریت های اولویت دار نیروهای مسلح و اینکه مطالبه فرماندهی معظم کل قوا از نیروهای مسلح چه ماموریتی است، اقدام کرده و آن را به صورت همه جانبه پشتیبانی کنیم تا برابر ملت ایران و شهدای عظیم الشان سربلند باشیم./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، به همراه امیر سرتیپ دوم صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه بود که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمد

کد خبر 6096282 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است
  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند