Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمان زاده گفت: یکصد و ۲۰ بسته لوازم خانگی هدیه از سوی مقام معظم رهبری، روز گذشته (شنبه ۱۴ اردیبهشت) بین سیل زدگان شهرستان گمیشان توزیع شد.

«محمد مهدی سلمان زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: روز گذشته (شنبه 14 اردیبهشت) یکصد و 20 بسته لوازم خانگی هدیه از سوی مقام معظم رهبری بین سیل زدگان شهرستان گمیشان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) گلستان افزود: هر کدام از این بسته ها، شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، پتو، قابلمه و ظروف است.

 

وی تصریح کرد: این بسته ها بین مردم روستاها و شهرهای گمیش تپه، خواجه نفس، بصیرآباد، سیمین شهر و روستاهای اطراف توزیع شده است.

 

سلمان زاده خاطرنشان کرد: خانواده های آسیب دیده از سیل از سوی کمیته امداد برای دریافت هدایای ستاد اجرایی فرمان امام (رحمه الله علیه) معرفی شده اند.

 

به گفته وی، تاکنون 280 بسته کامل لوازم خانگی از محل هدایای ستاد اجرایی فرمان امام به خانواده های آسیب دیده از سیل تحت پوشش کمیته امداد در گلستان تحویل داده شده و در روزهای آینده نیز 520 بسته دیگر به این خانواده ها اهدا می شود.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان روز معلم مرحله کشوری مراسم اختتامیه ماه رمضان نماز جمعه مشهد مسجد ماه مبارک رمضان مراسم افتتاحیه کمک به سیل زدگان لوازم خانگی هدیه رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران نیروی انتظامی مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۵ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • وزارت دفاع آلمان دستور بازسازی گسترده ارتش را صادر کرد
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه