Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:11:09 GMT

طرح های عمرانی مراغه زیر نظر کمیته فنی بررسی می شوند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۶۱۸۱

طرح های عمرانی مراغه زیر نظر کمیته فنی بررسی می شوند

مراغه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: کمیته فنی با حضور دستگاه های اجرایی و با هدف بررسی نحوه اجرای طرح ها از نظر کیفیت، اعتبار و دیگر جهات، طرح های در دست اجرا را بررسی می کند.

به گزارش ایرنا، حمید شکری شنبه شب در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اظهار داشت: طرح هایی که در سطح شهرستان در سال گذشته تعطیل شده بودند با پیگیری های مجموعه مدیریت شهرستان و نماینده مردم در مجلس از سر گرفته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی آزادراه مراغه - هشترود را از جمله این طرح ها عنوان کرد و گفت: با پیگیری های مسئولان شهرستانی مشکل اعتبار این آزاد راه حل و امسال 130 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: تا پایان مهر امسال، کیلومتر 13 تا 45 این پروژه آسفالت می شود.
شکری افزود: قسمتی از مطالبات کشاورزان در محدوده آزاد راه نیز پرداخت شده است.
وی به بهسازی و روکش آسفالت جاده فعلی مراغه - هشترود اشاره کرد و افزود: 55 کیلومتر جاده مراغه - هشترود در حوزه استحفاظی راه و شهرسازی مراغه قرار دارد که 35 کیلومتر آن به بازسازی و روکش آسفالت نیاز دارد که با مساعد شدن شرایط جوی از اوایل خرداد ماه سالجاری آغاز خواهد شد.
شکری گفت: طرح های شهرستانی و ملی اجرا شده و یا در حال اجرا زیر نظر کمیته فنی و فرمانداری هستند و این مجموعه می تواند بر تمامی آنها نظارت داشته باشد.
وی افزود: کمیته برنامه ریزی شهرستان هر دو ماه یکبار تشکیل می شود و دستگاه های اجرایی باید روند پیشرفت طرح ها را هر 45 روز به کمیته برنامه ریزی اعلام کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
9880/3077

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد طرح عمراني نظارت و بازرسي مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه که با حضور مدير عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، معاون برنامه‌ريزي و توسعه سرمایه گذاری به ارائه گزارش وضعيت اعتبارات و تشريح الزامات قانوني و محدوديت‌هاي پيش رو پرداخت.

در ادامه این جلسه مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تاكيد بر اهميت موضوع، بر ضرورت توجه به الزامات قانوني و تمركز بر انجام اقدامات مورد نياز جهت جذب بهينه و به موقع اعتبارات با رويكرد معطوف به اهداف در نظر گرفته شده، تاكيد کرد.

این جلسه با تشريح و بررسي تخصصي موضوع و بيان ديدگاهها و پاسخ به سوالات حاضرین، ادامه يافت.

 

دیگر خبرها

  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود