Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-07@07:40:12 GMT

سامسونگ، تلویزیون‌های عمودی خود را روانه بازار کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۷۱۵۴

سامسونگ، تلویزیون‌های عمودی خود را روانه بازار کرد

ایتنا- اولین و مهم‌ترین هدف از ساخت تلویزیون‌های عمودی، بهره‌مندی هرچه بیشتر از ویدئوهای گوشی‌های هوشمند عنوان شده است. یکی از مسائلی که در دیدن ویدیوهای موجود در گوشی‌های هوشمند وجود دارد، ابعاد کوچک گوشی است. برخی تمایل دارند که ویدیوهای موجود در گوشی هوشمند خود را در فضای بازتر و شفاف‌تر مشاهده کنند و از دیدن آنها لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت سامسونگ این امکان را فراهم کرد و سخت افزاری برای دیدن ویدیوهای عمودی طراحی کرد.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از تک‌کرانچ، سامسونگ برای تماشای ویدیوهای گوشی تلویزیون‌های عمودی خود را وارد بازار کرد. این تلویزیون‌ها 43 اینچی هستند. این تلویزیون "Samsung Sero" نام دارد، مخصوص نمایش‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و فیلم‌های خانگی طراحی شده است. با این تلویزیون می‌توان به راحتی ویدیوهای یوتیوب، اینستاگرام و اسنپ چت را مشاهده کرد، می‌توانید ویدیوها را بدون نیاز به چرخاندن گوشی روی تلویزیون تماشا کنید.
 
این تلویزیون 43 اینچی می‌تواند نیاز مخاطبان برای لذت بردن از تماشای ویدیوها روی یک فضای بزرگ‌تر را برطرف کند. این تلویزیون قرار است که به زودی در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های سامسونگ دیده شود. ظاهرا قرار است که تلویزیون سامسونگ سیرو نخستین بار در کره جنوبی رونمایی شود و به فروش برسد.
    سامسونگ اعلام کرد که قیمت این تلویزیون حدود 1600 دلار خواهد بود. مدل سامسونگ سیرو QLED و 60وات است. اسپیکرهای آن 4.1 کاناله است و برای اتصال به گوشی هوشمند از قابلیت NEC پشتیبانی می‌کند. قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه نمایش، مهم‌ترین خصوصیت و تمایز این تلویزیون با سایر تلویزیون‌های سامسونگ است. می‌توانید ویدیوهای عمودی گوشی خود را روی این تلویزیون تماشا کنید.
 
این تلویزیون یک ویژگی جالب دیگر هم دارد. اگر این نمایشگر را 90 درجه بچرخانید می‌توانید مثل یک تلویزیون معمولی از آن استفاده کنید و ویدیوهای افقی را با آن تماشا کنید. قابلیت این تلویزیون باعث شده است که برخی از تحلیلگران از آن به عنوان تلویزیون با قابلیت چرخش 90 درجه یاد کنند.
 
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: تلویزیون عمودی سامسونگ ویدیو گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 96 ویدیویی از تبلیغ گوشی تلفن همراه گوگل پیکسل منتشر شده که زنان مسلمان با حجاب را در حال بازی بسکتبال و عکس گرفتن به تصویر کشیده است. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پاوربانک‌های جدید سامسونگ معرفی شد
  • بهترین بروکر بازار فیوچرز برای ایرانیان
  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • قیمت گوشی امروز 16 اردیبهشت 1403
  • کتاب «ادب زندگی» روانه بازار نشر شد
  • کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد