Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@21:41:04 GMT

استهلال هلال ماه رمضان از صبح امروز در کرمان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۸۲۸۱

استهلال هلال ماه رمضان از صبح امروز در کرمان آغاز شد

مسئول ستاد استهلال استان کرمان با اشاره به اینکه استهلال هلال ماه رمضان در کرمان کار بسیار سختی است گفت: تیم‌های ارزیاب ما از صبح امروز کار خود را آغاز کردند. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

دکتر سیدجلیل‌الدین فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم اظهار داشت: استهلال هلال ماه رمضان از صبح امروز در استان کرمان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرگان| استقرار گروه‌های استهلال در مناطق مختلف استان گلستاناستهلال ماه شوال در قم با توجه به غبار زیاد بسیار سخت است20 گروه استهلال برای رویت هلال ماه شوال به ارتفاعات فارس اعزام می‌شوند

وی با بیان اینکه رؤیت هلال ماه رمضان در جنوب و غرب کشور بهتر انجام می‌شود گفت: رؤیت هلال ماه شوال در استان کرمان بهتر از ماه رمضان است با این وجود ابزار بسیار قوی برای رؤیت هلال ماه رمضان در کرمان در نظر گرفته شده است و تیم‌های ارزیاب ما از صبح امروز کار خود را آغاز کردند.

مسئول ستاد استهلال استان کرمان با اشاره به اینکه استهلال هلال ماه رمضان در کرمان کار بسیار سختی است افزود: در روز برای استهلال نیاز نیست که به ارتفاعات برویم و امیدواریم که تا شب شرایط جوی کرمان برای استهلال ماه رمضان مناسب شود.

وی از آمادگی کامل این ستاد برای استهلال هلال ماه رمضان در کرمان خبر داد و گفت: در صورت مشاهده هلال بلافاصله این خبر به دفتر مقام معظم رهبری اعلام شده و در صورت تایید رؤیت هلال ماه رمضان فردا نخستین روز ماه مبارک رمضان در کشور است.

انتهای پیام/ ت

R7860/P/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گرگیج رئیس هیات فوتبال شهرستان هیرمند گفت: مسابقه فوتسال جام رمضان شهرستان هیرمند در دو بخش مرکزی و قرقری برگزار شده است.
وی افزود: در بخش مرکزی تیم‌های پایانه مرزی میلک، شورای اسلامی خمر و دادگستری هیرمند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
گرگیج افزود: در بخش قرقری تیم‌های شورای شهر و شهرداری قرقری و اتحاد دهمرده به فینال این مسابقات رسیدند که در پایان این مسابقه تیم اتحاد دهمرده توانست حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به مقام اول این مسابقات برسد.

دیگر خبرها

  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت؛ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود