Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@03:44:03 GMT

المعز علی: آماده این دیدار سخت هستیم

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۸۵۳۳

به گزارش پارس نیوز، 

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم فوتبال الدحیل و استقلال دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

المعز علی، ستاره سرشناس و کلیدی الدحیل که دیدار رفت را از دست داد درباره بازی برگشت برابر استقلال، گفت: بازی بسیار سخت و حساسی برابر استقلال پیش رو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی برابر تیم خوبی است. آن‌ها میزبان هستند و برابر هواداران خودی بازی می‌کنند و این کار ما را سخت می‌کند.

او ادامه داد: می‌خواهیم به بازی‌های خوب خود برای صعود از این گروه ادامه دهیم و آماده این بازی حساس هستیم. بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارند و این باعث می‌شود تا عملکرد بهتری از خود نشان دهیم. امیدوارم که نتیجه لازم را به دست آوریم و به دور بعد راه پیدا کنیم.

در این گروه الهلال با ۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد. این در حالی است که الدحیل و استقلال به ترتیب با هفت و چهار امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال استقلال ورزشگاه آزادی بازی جدول استقلال جدول قطر گروهی لیگ قهرمانان آسیا ورزشگاه آزادی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم فوتبال استقلال اعلام شد/ ترکیب سرخپوشان برای دیدار حساس

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

کد خبر 6094401

دیگر خبرها

  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • ترکیب استقلال برای دیدار با تراکتور
  • ترکیب تیم فوتبال استقلال اعلام شد/ ترکیب سرخپوشان برای دیدار حساس
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال