Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@15:52:18 GMT

شهر زنده و پویا در گرو توجه به معلمان است

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۹۹۵۹

شهر زنده و پویا در گرو توجه به معلمان است

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر ما خواهان شهری زنده و پویا بوده و خواهان بالا رفتن سطح فرهنگ و ادب و اخلاق بین مردم شهر هستیم راهی جز یاری گرفتن از معلمان نداریم

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علیرضا نصر در آیین گرامیداشت مقام معلم در حضور فرهنگیان و مدیران شهری اظهار کرد: در سال‌هایی که در آموزش و پرورش بودم همواره یکی از آرزوهایمان این بود که برای یک مرتبه هم که شده مدیر یا سازمانی به غیر از مدیر و سازمان آموزش و پرورش برای معلمان مراسم برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آرزویی بود که سال گذشته و امسال برآورده شد و معلمان مورد تکریم شهردار و اعضای شورای شهر قرار گرفتند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان دلیل توسعه یافتگی کشورهای توسعه یافته را توجه به معلمان ذکر کرد و افزود: امیدواریم تکریم و توجه به معلمان در  ایران نیز بیشتر اتفاق بیفتد و با پذیرفتن نقش معلمان به عنوان موتور محرک جامعه راه را برای توسعه ایران باز کنیم.

اقدام شهردار اصفهان در تکریم از معلمان شایسته تقدیر است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز ضمن گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: اقدام ارزشمند شهردار اصفهان در تکریم معلم، احترام به مقام والای او، احترام به آموزش و پرورش و احترام به علم است. من به نمایندگی از ۵۳ هزار فرهنگی شاغل و ۶۰ هزار فرهنگی بازنشسته استان از شهردار اصفهان و اعضای شورای شهر که در برپایی این مراسم نقش داشتند تشکر می کنم.

محمد اعتدادی تصریح کرد: اعتبارات آموزش و پرورش اعتبارات ملی است اما اتفاق جالب در استان اصفهان حضور دکتر رضایی استاندار اصفهان به صورت تمام قد در میدان آموزش و پرورش است. استاندار اصفهان به خوبی پیگیر مطالبات فرهنگیان بوده و مکاتبات زیادی نیز با مسئولین دولتی داشته است.

در پایان این مراسم شهردار و اعضای شورای شهر اصفهان و مدیران شهری از معلمان و فرهنگیان حاضر در مراسم تجلیل کردند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روز معلم معلمان نایب رئیس شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمد وحیدی امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان خراسان شمالی، اظهار داشت: اجرای رتبه‌بندی معلمان، 60 هزار میلیارد تومان اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به عنوان کمیسیون برتر مجلس یازدهم انتخاب شده است، افزود: اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان علی‌رغم کاستی‌هایی که داشت، 60 همت اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

وی ادامه داد: قانون  جهش تولید دانش‌بنیان با پشتیبانی از 10 هزار شرکت  دانش‌بنیان نیز یکی دیگر از قوانین مهم مجلس یازدهم بوده است که 50 همت در بودجه سالانه به سمت شرکت‌های دانش‌‌بنیان سوق پیدا می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه آموزش و پرورش باید به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی توجه داشته باشد، افزود: در 3 سال 300 درصد رشد پذیرش دانشجو در این دو دانشگاه اتقاق افتاده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ترویج نگاه الگوسازی در مدارس، گفت: در حال حاضر 107 میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات سفر رهبری اجرا می‌شود که در 4 سال این عدد به 230 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • حیات یک کشور وابسته به معلمان است
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • معلم، اسوه فرهنگی جامعه است
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • اجرای طرح شناسایی معلمان فداکار در اصفهان
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه