Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی از پهن شدن سفره افطار در ۳۰ بقعه امامزادگان در استان خبر داد. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد حجت الاسلام و‌المسلمین عظیم آسوده امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: 35 بقعه متبرکه در خراسان شمالی مجری طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه‌های سحر و افطار تلویزیون در پَسِ عدم سنخیت سریال شبکه پنج با رمضان + تیزربرنامه افطار شبکه یک "کلاس درس سبک زندگی" حجت‌الاسلام برماییاصفهان| سفره افطار مردم سالم می‎شود؛ تشدید نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی

وی با بیان اینکه در این طرح 35 مبلغ و روحانی فعالیت دارند افزود: در اجرای طرح ضیافت الهی در خراسان شمالی 19 روحانی از استان قم و 16 طلبه بومی استان فعالیت دارند. همچنین در ایام ماه مبارک رمضان در 15 بقعه متبرکه خیمه‌های معرفت دایر می‌شود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به برپایی سفره‌های افطار در 20 امامزاده استان خاطرنشان کرد: علاوه بر برپایی سفره افطار در 20 بقعه متبرکه محافل انس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین‌المللی در 23 امامزاده خراسان‌شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری مراسم ترتیل‌خوانی و جزء خوانی در 13 اماکن متبرکه خبر داد و بیان داشت: مراسم محوری ترتیل خوانی قرآن کریم از روز نخست ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه در امامزاده سید عباس (ع) بجنورد دایر و به صورت مستقیم از سیمای خراسان شمالی پخش می‌شود.

آسوده با بیان اینکه مرکز افق از ابتدای سال جاری در دو بقعه متبرکه امام زاده سیدعباس (ع) مرکز استان و امامزاده حمزه رضا (ع) شیروان دو فعالیت قرآنی و اجتماعی را دنبال می کند خاطرنشان کرد: در مراکز فرهنگی قرآنی و اجتماعی افق که در دو امامزاده شاخص استان برگزار می‌شود سعی بر آن است که از ظرفیت همه مردم در رشته‌های تخصصی آنها استفاده شود  که شاخص ترین آنها استفاده از پزشکان متخصص به عنوان خادم و مشاوران خانواده در عرصه اجتماع است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی افزود: علی‌رغم میل و رغبت سخنرانان کشوری جهت حضور در خراسان شمالی اما مشکلات پرواز و فرودگاه در استان مانع حضور اساتید برجسته در خراسان‌شمالی می‌شود که لازم است توجه ویژه‌ای جهت حل این مشکل صورت بگیرد.

وی از اجرای 9 وقف جدید به ارزش 700 میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و بیان داشت: خرید تجهیزات پزشکی و ایجاد مکانی جهت نگهداری کودکان بی‌سرپرست در شهرستان بجنورد از مهمترین این وقف‌ها است.

آسوده در خاتمه با بیان اینکه پروژه احداث استخر ایوب نبی تا پایان ماه مبارک رمضان به اتمام می‌رسد اضافه کرد: تکمیل شبستان امام زاده روستای ایوب به متراژ 800 متر و به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان، کشت 5 هکتار زعفران در فاروج به ارزش 300 میلیون تومان و احداث استخر پرورش ماهی فاروج به ارزش ریالی 300 میلیون تومان از جمله مهمترین پروژه‌های این این سازمان در سال جدید است.

انتهای پیام/ ز

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز صاحب سینما می‌شود

تقی صادقی گفت: تجهیزات سینمای راز و جرگلان با همکاری و مساعدت مؤسسه سینما شهر با یک میلیارد تومان اعتبار خریداری و در ماه جاری در کانون فرهنگی و هنری شهید رجایی راز و جرگلان نصب خواهد شد.
وی ادامه داد: با نصب این تجهیزات مردم راز و جرگلان بعد از ۲۰ سال از شهرستان شدن از نعمت سینما برخوردار خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: ظرفیت سالن برای تماشای فیلم ۱۲۰ نفر است و با راه‌اندازی این سینما، خراسان شمالی صاحب هفت سینما در بخش دولتی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • سفره یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی