Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز مجلس در بیان تذکری گفت: چرا وزارت کشور مکانی برای تجمع آرام صنفی معلمان و کارگران تدارک نمی‌بیند و مجوزی قانونی برای تجمع آنها بر اساس اصل ۲۷ قانون اساسی فراهم نمی‌کند. این درخواست را دارم که اگر کارگری یا معلمی در مقابل مجلس دستگیر شده است آزاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بیان موضوع گران شدن بنزین موجب ایجاد التهاب برای مردم شد. هنوز مراجع رسمی این موضوع را اعلام نکرده بودند که برخی خبرگزاری‌ها این موضوع را بیان کردند. این موضوع مغایر امنیت ملی است.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم افزود: مجلس چهار ماه وقت خود را برای استانی شدن انتخابات صرف کرد.

کواکبیان گفت: این موضوع اکنون به شورای نگهبان رفته است ولی موضوعی که مهم است این است که نمایندگان باید صنفی برخورد کنند و از مصوبه مجلس دفاع کنند اما برخی مصاحبه می‌کنند و می‌گویند که این موضوع هر چه سریع‌تر باید  رد شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مصطفی کواکبیان فراکسیون امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره بازی با معلمان کوهستان

دریافت 41 MB

جمعی از معلمان بخش تاریخی کجور در گفت وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مراسم تجلیل با اظهار اینکه شغل معلمی عشق می‌خواهد، از خاطره‌هایشان در دوران تدریس در مناطق کوهستانی سخن می‌گویند.

به اعتقاد آنان معلمی شعلی است که عشق و علاقه می‌خواهد.

کد خبر 6097777

دیگر خبرها

  • عقب‌نشینی وزارت کار از تغییر لایحه تعیین دستمزد کارگران
  • روایت تسنیم از اشتیاق معلم نمونه کشور برای تعلیم و تربیت
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • خاطره بازی با معلمان کوهستان
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور