Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@12:21:47 GMT

تعمیر کامپیوتر و موبایل در محل

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۰۷۸۶

تعمیر کامپیوتر و موبایل در محل

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که مشغول کار کردن با لپ‌تاپ، کامپیوتر و یا موبایل خود بوده‌اید اما به ناگهان دستگاه ازکارافتاده است. به‌هرحال این تجهیزات نیز مانند همه وسایل الکتریکی و الکترونیکی از خازن‌ها و مدارهای مختلفی تشکیل‌شده‌اند که ممکن است به هر دلیلی از کار بیافتند و نیاز به تعمیر پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی هم که این وسایل خراب می‌شود، اولین تصمیم که ممکن است بگیریم، تعمیر کردن آن‌هاست زیرا به دلیل قیمت بالای این وسایل اصل به‌صرفه نیست که بخواهیم با خراب شدن آن‌ها یک وسیله جدید خریداری کنیم.

اما گاهی پیش‌آمده که تعمیر کردن این وسایل برایمان بسیار حیاتی باشد و دوست داشته باشیم این وسیله‌ها با سرعت بیشتر و به‌صورت اورژانسی تعمیر شوند. معمولا در این مواقع باید کامپیوتر، لپ‌تاپ و یا موبایل را به دست بگیریم و در بازار به دنبال تعمیرکار بگردیم که نه شناختی روی او داریم و نه از توانایی‌هایش آگاه هستیم. درزمینهٔ تعمیر موبایل نیز چون این دستگاه یک وسیله کاملا شخصی است، نگرانی از دست رفتن اطلاعات و عکس‌ها نیز وجود دارد. به همین دلیل خیلی از افراد ترجیح می‌دهند یا دستگاه‌های الکترونیکی خود را به یک تعمیرکار آشنا بسپارند و یا از خدمات تعمیر کامپیوتر در محل و تعمیر موبایل در محل استفاده کنند که حداقل دستگاهشان زیر نظر خودشان تعمیر شود.

اما وقتی نیاز به تعمیرکار سیار کامپیوتر و موبایل داشته باشیم چطور باید او را پیدا کنیم؟ یکی از روش‌های مطمئن برای پیدا کردن هر نوع تعمیرکار و سرویس‌کاری اپلیکیشن و سایت استادکار است که در ادامه آن را به شما معرفی می‌کنیم.

 

تعمیر کامپیوتر و تعمیر موبایل در محل

اگر شما هم دوست دارید که به تعمیرکار معتبر دسترسی داشته باشید و یا ترجیح می‌دهید که موبایل و کامپیوتر در حضور خودتان تعمیر شود، می‌توانید از اپلیکیشن استادکار کمک بگیرید و درخواست تعمیرکار کنید. اپلیکیشن و سایت استادکار با در اختیار داشتن متخصصان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی شرایطی را فراهم کرده که به‌صورت آسان به تعمیرکار تجهیزات الکترونیکی دسترسی داشته باشید.

نه‌تنها برای تعمیر کامپیوتر و تعمیر موبایل در محل، بلکه برای تعمیر سخت‌افزاری، تعمیر نرم‌افزاری، نصب ویندوز در محل، نصب نرم‌افزارهای کاربردی، نصب و راه‌اندازی شبکه و سرور و بسیاری از خدمات دیگر می‌شود از استادکار کمک گرفت.

البته خدمات استادکار بسیار گسترده‌تر از موارد فوق است و برای تمامی خدمات مربوط به منزل، ساختمان، سلامتی، خودرو و خدمات تعمیراتی و تأسیساتی می‌توان از استادکار کمک گرفت.

چرا برای تعمیر کامپیوتر و موبایل از استادکار کمک بگیریم؟

اطمینان و سرعت انجام کار جز ویژگی‌های متمایز استادکار برای تعمیر کامپیوتر و موبایل است. زیرا به‌راحتی می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و با سرعت مناسب به تعمیرکاران حرفه‌ای دسترسی داشته باشید. همچنین تعمیرکارهای معرفی‌شده از طرف استادکار مورداطمینان خواهند بود و بهترین خدمات را با امنیت خاطر به شما ارائه می‌کنند. زیرا استادکار از ابتدای انتخاب متخصص سختگیری‌های فراوانی را انجام می‌دهد و گروه پشتیبانی آن نیز تمامی خدمات را رصد می‌کنند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، به مشتریان خود کمک کند. اگر شما نیز در هر مرحله از انجام کار نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید می‌توانید با گروه پشتیبانی استادکار تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه کنند.

اپلیکیشن استادکار اکنون در شهرهای تهران و کرج مشغول به فعالیت است و توانسته پیدا کردن متخصص را برای همشهریان تهرانی و کرجی آسان کند. توجه داشته باشید که استادکار برای معرفی متخصص هیچ مبلغی از مشتری‌ها دریافت نمی‌کند و به‌صورت رایگان می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. تنها بعد از انجام کار می‌توانید هزینه آن را با متخصص پرداخت کنید . اگر شما هم دوست دارید خدمات استادکار را تجربه کنید می‌توانید به سایت استادکار مراجعه کنید و یا این اپلیکیشن کاربردی را از اپ استورها دانلود کنید.

 

 

 

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تعمیر موبایل تعمیر کامپیوتر استادکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق در محور جاده خوی- فیرورق؛ سبب شکستگی یکی از تیرهای برق این محور شد که اکیپ عملیاتی اداره بهره برداری و دیسپاچینگ مدیریت توزیع برق خوی بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام و با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و تامین برق پایدار برای اهالی منطقه، به صورت شبانه نسبت به تعویض تیر و رفع مشکل ایجاد شده، اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • کاربردهای خلاقانه برای لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌های قدیمی
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی
  • نانوحباب‌های مغناطیسی در کامپیوتر‌ها قابل استفاده می‌شوند
  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران