Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@17:47:54 GMT

مشارکت ۵۰ مبلغ در طرح «ضیافت الهی» لرستان

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۲۱۶۹

مشارکت ۵۰ مبلغ در طرح «ضیافت الهی» لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان، امروز یکشنبه، پانزدهم اردیبهشت در همایش هیئت‌امنا و خُدام بقاع متبرکه و مساجد شهرستان دورود در مصلای این شهر برگزار شد، گفت: در ماه مبارک رمضان شیطان در غُل و زنجیر است، درهای جهنم بسته و درهای بهشت باز است و باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماه رمضان ماه جمع کردن توشه برای آخرت است و این توشه را بعد از ماه مبارک نیز نباید از دست داد و همواره انسان باید از گناه و معصیت دوری کند.
عباس‌زاده امر به معروف و نهی از منکر را یک وظیفه همگانی دانست و افزود: امر به معروف و نهی از منکر مربوط به ایام خاصی نیست و انسان باید همیشه علاوه‌بر دوری خود از گناه به دیگران نیز تذکر دهد تا گناه در جامعه علنی نشود.
معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان به باز بودن مساجد در ماه مبارک رمضان در ساعات بیشتر تأکید کرد و گفت: جلسات تفسیر، جزءخوانی و برنامه‌های دیگر در این ماه بیشتر برگزار می‌شود که لازم است مساجد در مدت زمان بیشتر به روی مردم باز باشد.
عباس‌زاده بیان کرد: در بقاع متبرکه نیز طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان در ۵۲ بقعه متبرکه برگزار شد که ۵۰ نفر از مبلّغان بومی و اعزامی از اوقاف و امور خیریه لرستان در این طرح فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بروجرد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بروجرد در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه تریلر کشنده حامل بار مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در تحقیقات از این خودرو موفق به کشف ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی فاقد مجوز و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله توقیف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.  

سردار الهی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از قشر زحمتکش کارگر، مبارزه بی‌امان پلیس با قاچاقچیان و مخلان اقتصادی با قاطعیت ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد