Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سابق مجلس گفت: مسئولانی که از مردم فاصله گرفته‌اند، از خانه‌های آنچنانی خود بیرون بیایند و اثر رویکرد لیبرالی خود را ببینید؛ اکنون باید پاسخگوی عملکردشان باشند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت شهدای طلبه همدان و یادبود روحانی شهید همدانی، حجت الاسلام مصطفی قاسمی که به همت بسیج دانشجویی همدان برگزار شد، با بیان اینکه مواجهه امنیتی با مسببان این جنایت به شهادت رساندن طلبه همدانی ضروری است، گفت: نتیجه این ترور‌های وحشیانه این خواهد شد که روحانیت انقلابی بیشتر به لباس و مرام خود افتخار کرده و حضور مردمی و اجتماعی جامعه روحانیت بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بذرپاش با تأکید براینکه روحانیت انقلابی و مردمی مرجعیت اجتماعی دارد، افزود: دشمنان در فضای مجازی عقده گشایی می‌کنند، اما روحانیت در فضای حقیقی و در کنار مردم زندگی می‌کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مرام قتل و ترور ناجوانمردانه بیانگر این نکته است که دشمن در عرصه فکری و اجتماعی کم آورده است.

وی با تأکید براینکه روحانی فاصله گرفته از مردم، جایگاه خود را در جامعه از دست می‌دهد، افزود: امام خمینی (ره) به عنوان یک روحانی اگر از مردم فاصله می‌گرفت، مگر می‌توانست استبداد مورد حمایت استکبار را از کشور بیرون کند؟

بذرپاش خطاب به مسئولانی که از مردم فاصله گرفته اند، گفت: از خانه‌های آنچنانی خود بیرون بیایید و اثر رویکرد لیبرالی خود را در کشور ببینید؛ اکنون باید پاسخگوی مشکلاتی که برای کشور ایجاد کرده اید، باشید.

وی با تأکید براینکه کشور را باید براساس روش‌های علمی اداره کرد، گفت: کشور را ۶ سال به اسم مسکن اجتماعی به رکود کشاندند و افزایش بی رویه قیمت‌ها و رهاشدگی بازار را اقتصاد علمی خواندند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: اداره علمی کشور یعنی آن خودژنرال‌پندار خسته که چهار دوره تجربه وزارت دارد و هنوز در حال خام‌فروشی نفت است، سر کار نباشد.

وی به خسارات طرح تحول سلامت به جامعه اشاره کرد و گفت: اگر کشور برپایه علم و دانش اداره شود، طرح تحول سلامت، چنین هزینه‌ای به کشور تحمیل نمی‌کند؛ یا برنامه ریزی‌های کشاورزی بر مبنای خشکسالی نباشد تا سیل اینگونه به کشور خسارت بزند.

بذرپاش با اشاره به اخبار ضدونقیض سهمیه‌بندی بنزین گفت: دوره قبل سهمیه بندی بنزین، مدت‌ها درباره این موضوع کار شد و برای اجرای آن برنامه ریزی‌های دقیقی صورت گرفت، اما آن را به خاطر رویکرد‌های سیاسی خود جمع کردند و حالا مجدد پیگیر آن هستند.

وی تأکید کرد: کدام دادگاه باید به این مسائل رسیدگی کند؟ کدام عقل سلیمی در این شرایط که تلاطم فزاینده قیمت‌ها بی‌سابقه است، تصمیم به افزایش قیمت بنزین می‌گیرد؟

بذرپاش گفت: انقلاب از ۴۰ سالگی و سن پختگی عبور کرد، اما بعضی از مسوولان هنوز از رفتار کودکانه دست برنداشتند؛ اقداماتی همچون نازکردن برای مردم، لجبازی در مقابل خواست ملت و با یک آبنبات گول رقیب را خوردن هنوز بین برخی مسئولان ارشد کشور دیده می‌شود.

وی تأکید کرد: مادر بسیاری از چالش‌های پیش روی انقلاب، بی‌عزمی و بی‌همتی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترور طلبه همدانی بسیج دانشجویی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین نوری در آیین عبادی - سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد گفت: مسئولان می‌توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کار‌های تولیدی هدایت کنند و با حمایت‌های لازم زمینه‌های مشارکت مردم را فراهم کنند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روز کار و کارگر تأکید کرد: امروز کار کردن در جامعه ما چند ویژگی دارد که در وهله نخست اصل کار، عبادت است و کار کردن اگر برای کسب درآمد حلال باشد، مجاهدت در راه خداوند محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه کشور هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: دشمنان تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه کشور اعمال کرده تا مسئولان و مردم را تحت فشار قرار دهد تا به اهداف خود برسند، بنابراین امروز انجام هر کار اقتصادی که تولید و رفع نیاز‌ها و بی‌نیازی به بیگانگان را به دنبال دارد، مجاهدت و جنگ علیه دشمنان است.
خطیب جمعه بجنورد در ادامه به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلم‌ها در تدریس و تعلم باید اخلاص داشته باشند و دانش‌آموز مورد توجه آنها قرار گیرد و اصل کار را بر تربیت دانش آموزان قرار دهند.
امام جمعه بجنورد گفت: اگر دانش‌آموزی روسری خود را بعد از پایان ساعت مدرسه و به هنگام خروج از مدرسه از سر گذاشت، آن معلم بداند که برای تربیت این دانش آموز کاری نکرده است.

دیگر خبرها

  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  •  ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • مسئولان در امر حجاب وظیفه حاکمیتی، اخلاقی و اجتماعی دارند