Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:38:59 GMT

پندار تایم یا پندارگیت؛ معمای یک قرارداد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۲۳۲۲

پندار تایم یا پندارگیت؛ معمای یک قرارداد

جدایی یا به بیان بهتر کنار گذاشتن وینفرد شفر از تیم استقلال هرچند به ظاهر موضوعی تمام شده به نظر می رسد اما وقتی پای قرارداد مساله فسخ آن به میان می آید مشخص می شود که مشکلات زیادی وجود دارد.

به گزارش" ورزش سه" شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر موضوع مهم و قابل بحث ماجرای قرارداد وینفرد شفر بود. قراردادی که گفته می شود که در صورت عدم توافق به این مربی در حدود پانزده میلیارد تومان برای استقلال آب خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود موضوعی که امروز خیلی مورد نظر رسانه ها قرار گرفته و باشگاه هم سعی دارد روی موج آن سوار شود این است که قرارداد شفر چگونه نوشته شده است.


مدیران حال حاضر استقلال وقتی می بینند کار دشواری برای توافق با شفر و گرفتن رضایت او برای فسخ بدون خسارت را پیش روی خود می بینند یک مساله تازه را مطرح کردند و آن اینکه قرارداد با شفر بد بسته شده است. دیشب در برنامه فوتبال برتر کسی که این قرارداد را  تنظیم و بسته بود روی خط آوردند و او وقت زیادی را هم حرف زد. پندار توفیقی که در دو لیگ شانزدهم و هفدهم با حضور پررنگ در نقل و انتقالات و در آوردن برخی چهره ها از چنگ رقیبان برای خودش نامی دست و پا کرد و کانال های هواداری به زمان های عجیبی که او با بازیکنان قرار داد می بست نیز یک لقب داده بودند. در واقع در آن دوراه در نیمه شب همه منتظر پندارتایم بودند تا با یک ستاره دیگر و پیراهن استقلال عکس بگیرد. روزهای جذابی بود اما در نهایت از نظر کسب نتیجه استقلال به هیچ جامی نرسید ، نه با منصوریان و نه با وینفرد شفر که او هم در یکی از همین پندارتایم ها قراردادش امضا شد.


کی بود کی بود


توفیقی در برنامه شب گذشته درباره قرارداد یک میلیون دلاری باقیمانده شفر گفت: « آنهایی که می گویند قرارداد ترکمانچای با شفر بستیم تاریخ را نمی شناسند.» او بعد از توضیحات فراوان برخی رسانه ها و البته وزیر را در عقد قرارداد اینچنینی با شفر دخیل دانست و حرف های مبهمی زد که قرارشد در صورت لزوم بازگو کند. اما آنچه مشخص است اینکه توفیقی چیز تازه ای درباره شرایط فسخ قرارداد شفر نگفت به نوعی همه چیز را روی دوش مطبوعات و وزیر ورزش ریخت.


اما مازیار ناظمی مدیرروابط عمومی وزارت ورزش و جوانان امروز با انتظار توئیتی پاسخ حرف های توفیقی را داد. او در این رابطه نوشت:« در زمان عقد قرارداد آقای شفر، آقای افتخاری به توفیق! مشاوره عجیب و غیرکارشناسی تعجیل داشت(اشاره و کنایه ناظمی به مشورت افتخاری با توفیقی است.)


او همچنین نوشته است:« کاملا روشن است ؛  تعجیل بسیار آقای مدیرعامل سابق در بستن قرارداد مرهون! مشاوره های آقای توفیقی بود و به رغم تاکید وزارت بر رعایت آن دو نکته بازهم رعایت نشد و امروز نمی توانند کم کاری خود را به جای دیگر واگذار کرد.»


به نظر می رسد که ماجرای قرارداد وینفرد شفر در آینده نیز می تواند مباحث مختلفی را از سوی افراد درگیر در این پرونده به همراه داشته باشد. اینکه آیا توفیقی و افتخاری باید پاسخگو باشند یا وزیر و برخی دیگر از اعضای هیات مدیره؟

 

وینفرید شفر استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینفرید شفر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۲۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است

وزارت راه وشهرسازی از رشد ۴۰.۷ درصدی ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس خبر داد و اعلام کرد: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:

طبق آمار طی 40 روز ابتدایی سال گذشته 80186 قرارداد در سامانه خودنویس ثبت شده بود. این در حالی است که در مدت مشابه سال جاری 112864 قرارداد اجاره در سامانه مذکور ثبت شده که نشان می‌دهد قراردادها 40.7 درصد رشد داشته است.

سال گذشته ثبت قرارداد اجاره و دریافت کد رهگیری فقط از طریق مشاوران املاک امکان‌پذیر بوده است، اما با راه‌اندازی سامانه خودنویس مردم می‌توانند بر اساس قانون قراردادهای اجاره را ثبت کنند. روند مراجعه مردم به سامانه خودنویس هر روز در حال رشد است و برخی مشکلات گزارش شده از سوی مردم به سرعت رفع شده است.

"اجاره‌داری" متولی ندارد/قیمت مسکن به تولید وابسته نیست

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشریه تایم: حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • معمای بنزین در ایران
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • نگاهی به فصل دوم مسابقه معمایی موزیکال «صداتو» / نغمه‌ای در دل معمای موسیقی