Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@20:48:05 GMT

سپاه مجموعه ای از نیروهای دغدغه مند و با بصیرت است

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۲۹۶۷

سپاه مجموعه ای از نیروهای دغدغه مند و با بصیرت است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از کارکنان در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: در سیل اخیر حضور خودجوش سپاه با همه امکانات و ادوات در حوزه های مختلف بسیار چشمگیر و ستودنی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سپاه همگام و حتی در بیشتر مواقع جلوتر از سایر نهادها در صحنه سیل حضور فعال داشت و منشا خیر و التیام بخش برای مردم و دلگرم کننده برای مسئولان دیگر نهادها بود.
کریمی تبار با بیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی و متشکل از نیروهایی با بصیرت، دغدغه مند و شجاع است، تاکید کرد: سپاه و روحانیون شاغل در این نهاد انقلابی همواره در ترویج و اشاعه فرهنگ ناب اسلامی ایرانی در جامعه پیشگام و سرآمد هستند و امید است که این روند بیش از گذشته شتاب بیشتری بگیرد.
وی در ادامه به نقش و قدرت فضای مجازی در انتشار اخبار و رویدادها در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: فعالان رسانه ای باید مباحث روز را به گونه ای در فضای مجازی نشر دهند که موجب التهاب، تشویش و هجمه در اذهان عمومی نشود.
وی افزود: همچنین بازخوردهای مثبت و منفی یک موضوع در فضای مجازی با توجه به سرعت انتشار مطالب آن از اهمیت خاصی برخودار است که نباید بی توجه از آن گذشت.
کریمی تبار نسبت به اشاعه فرهنگ هم فکری متقابل اقشار جامعه از صنوف و گروه های مختلف مردم و مسئولان و نهادها برای رفع یا کاهش مشکلات و دغدغه های روز جامعه تاکید کرد.
وی شهید مطهری را الگویی جامع و کامل برای روحانیون معرفی کرد و گفت: نقش روحانیون با توجه به رسالتی که دارند در ترویج مبانی دینی و عرفانی و بصیرتی بسیار جدی تر و پررنگ تر از سایر گروه ها است.
وی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان هم اظهار داشت: حفظ شأن و حرمت ماه مبارک رمضان توسط احاد جامعه از اهمیت وافری برخودار است و مسئولان به ویژه متولیان امر به معروف و نهی از منکر باید در حفظ شان عمومی این ماه تلاش جدی تری داشته باشند.

**
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام هم در این دیدار گفت: گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم در سپاه و بسیج بنام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.
حجت الا سلام علی اشرف علیمحمدی افزود: در این هفته بیش از 200 برنامه در سطح استان ایلام اجرامی شود که رویکرد اصلی این برنامه ها اثر بخشی برنامه های عقیدتی سیاسی و فرهنگی در جهت تمدن سازی اسلامی در کشور و جهان است.
وی در ادامه از برگزاری نشست حکمت مطهر و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی ، برگزاری نمایشگاه از کتاب های شهید مطهری ، نشست های سیاسی و بصیرتی ، دوره تربیت و تعالی کارکنان ، برنامه های ورزشی و غبار روبی مزار شهدا ء در این هفته توسط سپاه و بسیج خبر داد.
علیمحمدی بر حفظ دستاوردهای نظام تاکید کرد و یاداور شد: مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات در معرفی و ماندگاری همگانی دستاوردهای انقلاب و نظام نقشی ارزنده و موثر دارند.
وی سپس با اشاره به تلاش های صورت گرفته توسط سپاه در خدمت رسانی به مناطق سیل زده استان و لزوم ادامه این خدمات توسط دولت و سپاه ، گفت: قرارگاه فرهنگی سپاه در مناطق سیل زده استان تشکیل شده که با برنامه ریزی و حضور اساتید، روحانیون و طلاب در کنار فعالیت های سازندگی و عمرانی برنامه های فرهنگی نیز اجرا خواهد شد.
7172/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استاد شهید مرتضی مطهری جامعه سیل گروه های مختلف ولی فقیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه همواره در صحنه حضور دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه همواره در صحنه حضور دارد و با ایمان و اعتقاد در کنار سایر نیروهای مسلح خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند، گفت: سپاه خود بصیر است و بصیرت‌دهی می‌کند و همچنین نهادی مذهبی، دینی و اعتقادی و ترویج دهنده این مسائل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت- ماه در دیدار با حجت‌الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، اظهار کرد: تمام اقدامات و عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای معارف اسلامی و مطابق مسائل دینی و قرآنی است.

وی با بیان اینکه سپاه همواره در صحنه حضور دارد و با ایمان و اعتقاد در کنار سایر نیروهای مسلح خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند، گفت: سپاه خود بصیر است و بصیرت‌دهی می‌کند و همچنین نهادی مذهبی، دینی و اعتقادی و ترویج دهنده این مسائل است.

بیگدلی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات بصیرتی در نهاد نمایندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی در استان برگزار شد و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در مجموع در این جلسات حضور پیدا کردند.

این مسئول با بیان اینکه پیشرفت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عزت و قدرتمندی این نهاد بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: سپاه سازمانی مکتبی بوده و از بازوان اصلی انقلاب است.

وی با بیان اینکه مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه در طول سال، برنامه‌های معرفتی و دینی مختلفی برگزار می‌کند، گفت: ما به این مکتب و نظام می‌بالیم و تحت فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای در این مسیر خدمت می‌کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به حدود ۴۰۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی در استان گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر از جمله این برنامه‌هاست.

وی تصریح کرد: مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی است.

کد خبر 748373

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند