Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@00:57:55 GMT

احتمال آغاز ماه مبارک از سه‌شنبه

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۳۴۹۵

عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: پیش‌بینی کارشناسان آن است که رؤیت هلال ماه مبارک رمضان امسال، سخت خواهد بود و امشب اعضای ستاد تهران به مناطق مرتفع شهر اعزام می‌شوند. ناطقان: حجت‌الاسلام تقدیری، عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده برای رصد و رؤیت هلال ماه رمضان اظهار داشت: پیش‌بینی کارشناسان آن است که رؤیت هلال ماه مبارک رمضان امسال سخت خواهد بود و امشب اعضای ستاد تهران به مناطق مرتفع شهر همچون امامزاده هاشم، ارتفاعات توچال و … اعزام می‌روند تا رصد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه رصد ماه با چشم غیرمسلح امشب سخت خواهد بود، تصریح کرد: اگر این مهم محقق شود و گزارش‌ها و مشاهدات ستاد استهلال به تائید مقام معظم رهبری نیز برسد، در ساعت ۲۲ امشب فتوای معظم له مبنی بر آغاز ماه مبارک رمضان اعلام خواهد شد در غیر این صورت ماه شعبان ۳۰ روزه خواهد بود.

حجت‌الاسلام تقدیری همچنین از اعزام گروه‌های دیگری در شهرستان‌ها برای استهلال ماه مبارک رمضان خبر داد. منبع: مشرق برچسب ها: ماه رمضان ، استهلال ، هلال ماه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ماه رمضان استهلال هلال ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جلسه ستاد برگزاری نخستین المپیاد ملی آموزش هنر با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و کارشناسان آموزشگاه‌های آزاد هنری در این استان برگزار شد.   معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری این جلسه به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی و سازماندهی برای برگزاری باشکوه این المپیاد و در حاشیه وبینار کشوری آموزش توجیهی در خراسان رضوی بود.   جلیل سروری با بیان اینکه اطلاع رسانی‌ها و هماهنگی‌های اولیه با آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در استان انجام شده است، افزود: به منظور کشف استعداد‌های برتر و هدایت آنان برای حضور اجتماعی متعهدانه در مسابقات گروهی، تیم‌های تخصصی هنرجویان مراکز آموزش هنر سراسر کشور در رشته‌های مختلف در سه سطح آموزشگاهی، استانی و ملی، در این المپیاد ملی شرکت می‌کنند.    وی افزود: مهلت نام نویسی تیم‌ها و بارگذاری آثار برای شرکت در این رویداد ملی برای آموزشگاه‌های آزاد هنری، ۳۱ خرداد و برای هنرستان‌های هنر‌های زیبا، ۲۰ اردیبهشت تعیین شده است که علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نخستین المپیاد ملی آموزش هنر به نشانی اینترنتی https://olympiart.ir مراجعه کنند.   در خراسان رضوی، ۲۸۹ آموزشگاه به تفکیک نوع فعالیت شامل ۲۳ آموزشگاه نمایشی، ۶۹ آموزشگاه موسیقی، ۱۴۹ آموزشگاه تجسمی، ۱۰ آموزشگاه هنر‌های سنتی و ۳۶ آموزشگاه خوشنویسی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • آغاز بارش‌ها در کشور از روز سه شنبه
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • سامانه بارشی در راه ایران
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان