Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@13:02:11 GMT

تجربیات سیل گلستان در اختیار استان های دیگر قرار می گیرد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۳۹۹۲

تجربیات سیل گلستان در اختیار استان های دیگر قرار می گیرد

به گزارش خبرنگار ایرنا الهه غیناقی روز یکشنبه در دومین جلسه کمیته اتاق فکر کودک استان گلستان اظهار داشت: دستگاه ها و نهادهای فعال در سیل برای افزودن بر غنای این مجموعه مستند، تجریبات خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
وی همچنین بر لزوم توجه بیشتر به قشر آسیب پذیر زنان و کودکان سیل زده اشاره کرد و گفت: این گروه بیش از بقیه در معرض آسیب و خطر روحی و روانی هستند که پایه گذاری سیاست های هدفمند و اصولی می تواند مانع از رواج مشکلات روحی این گروه ها گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان به رواج مصرف مواد مخدر بین دانش آموزان اشاره کرد و گفت: مربیان و معلمان باید در مورد تبعات سوء مصرف مواد مخدرآگاهی کامل داشته باشند تا در صورت مشاهده علائم اولیه نسبت به کنترل و مهار آن اقدام کنند.
غیناقی ادامه داد: از مسائل مهم حوزه کودکان و نوجوانان، نحوه تغذیه آنان است که لازم است دانشگاه علوم پزشکی با اطلاع رسانی درست و دقیق اصلاح اشتباهات رایج تغذیه را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهد.
وی با اشاره به این که خلا اجرای کارهای فرهنگی اجتماعی در روستاها مشهود است گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه دانشگاه علوم پزشکی و با استفاده ظرفیت شبکه های بهداشت روستایی و بهورزان و دهیاران می توانند این جای خالی را پر کنند.
3014/3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تغذیه زنان سیل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مواد مخدر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۲۰۲ داوطلب کنکور در گلستان با یکدیگر رقابت می‌کنند

ایسنا/گلستان رئیس نمایندگان تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در گلستان از رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ داوطلب کنکور در پنج گروه آموزشی خبر داد.

شعبان شتایی، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و رئیس نمایندگان تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در استان گلستان با اشاره به اینکه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور، در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در استان گلستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۶، داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه در عصر پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۶ و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ برگزار خواهد شد. 

وی افزود: در استان گلستان تعداد ۲۷ هزار و ۲۰۲ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۱۷۱  داوطلب زن (۶۳/۱۵ درصد) و ۱۰ هزار و ۲۵ داوطلب مرد (۳۶/۸۵ درصد) هستند که در مجموع نسبت به آزمون تیرماه ۱۴۰۲، شاهد حضور یک هزار و ۵۸۲  نفر افزایش داوطلب در استان در این آزمون هستیم. تعداد داوطلبان استان به تفکیک گروه‌های آزمایشی به صورت در گروه ریاضی ۱۶۱۲ نفر، در گروه تجربی  ۱۲ هزار و ۲۵۶ نفر، در گروه انسانی هزار  و ۸۴۲  نفر، در گروه زبان‌های خارجی هزار و ۷۳۵ نفر و در گروه هنر ۷۵۷ نفر است. 

شتایی تصریح کرد: آزمون اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ۱۳ شهرستان، ۲۱ حوزه اصلی و ۵۵ حوزه فرعی در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام.

دیگر خبرها

  • کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان
  • ۲۷۲۰۲ داوطلب کنکور در گلستان با یکدیگر رقابت می‌کنند
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه