Web Analytics Made Easy - Statcounter

زیبا اسماعیلی سخنگوی شرکت ملی پخش و پالایش مواد نفتی به دلیل انتشار شایعه سهمیه‌بندی بنزین بعد از ظهر شنبه در دادسرای فرهنگ و رسانه بازداشت شد.

خبرگزاری فارس اعلام کرده بود خبر آغاز سهمیه بندی بنزین توسط یکی از مسوولین وزارت نفت به آن خبرگزاری داده شده است.

چند روز پیش خبرگزاری ها در ایران از آغاز سهیمه بندی بنزین در کشور خبر دادند و بعد از اعلام این خبر صف های طویل در ایستگاه های پمپ بنزین شکل گرفت اما بعد از ان وزیر نفت خبر آغاز سهمیه بندی بنزین را کاملا تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام خبر سهمیه بندی بنزین در حالی منتشر شد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی بارها در خبرهای خود ان را تکذیب کرده بودند و از عدم تصمیم گیری قطعی در مورد بنزین خبر داده بودند.

علارغم تکذیب این خبر توسط مقامات مسئول وزارت نفت و همچنین خود وزیر اما صف ها همچنان تا پاسی از شب ادامه داشت به طوری که در برخی جاها عبور و مرو خودروها مختل شد.

۱۳۹۸-۰۲-۱۵مدیر

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو

تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری، چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آن‌ها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • نمودار تورنومنت پادشاهی رینگ برای اسمکدان منتشر شد؛ رندی حریف ای جی شد/ اخبار WWE
  • پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس