Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی اداره کل دادگستری، محمدحسین رحیمی زاده در نشست قضایی افزود: آموزش مردم می‌تواند از شکل‌گیری پرونده هایی که پایه و اساس مستندی ندارد، جلوگیری کند.
وی ادامه داد: اغلب شکاییت ها از سر ناآگاهی و اطلاع نداشتن از شرایط قانونی صورت می گیرد، چنانچه برنامه هایی هدفمند در جهت ارتقاء آگاهی عمومی و حقوقی مردم ساخته شود، بسیار اثرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد با اشاره به ظرفیت رسانه ها در برنامه سازی و ارائه پیام های هدفدار پیشگیری به مردم گفت: ارائه آموزش های مستقیم و غیرمستقیم در برنامه های پرمخاطب، ترویج هنجارپذیری و قانونمداری در سوژه های جذاب و مخاطب پسند بسیار می تواند راهگشا باشد.
رحیمی زاده تصریح کرد: کار بر روی فرهنگ ترافیک و همچنین بررسی فنی تصادف و علت شناسایی موضوع مرتبط و برنامه سازی جذاب در این زمینه از درخواست های ماست.
وی تاکید کرد: با توجه به پرونده‌هایی که در دستگاه قضایی وجود دارد برای برنامه سازان سوژه‌های خوبی یافت می‌شود که می‌توان از آن در آموزش‌های مستقیم و غیر مستقیم استفاده کرد و این آمادگی در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری برای تسهیل این امر وجود دارد.
وی، اشتراک کارهای انجام شده در سایر استان ها و بهره گیری از این ظرفیت مشترک را به عنوان پیشنهاد مطرح کرد و بیان داشت: در بسیاری از استان ها راجع به موضوعات مختلف تولیدات سمعی و بصری خوبی تهیه و پخش شده است که به نظر می رسد استفاده از این تولیدات هم صرفه جویی مالی به دنبال دارد و هم از نظر زمان و فرصت شرایط خوبی را دارد.
استان یزد بر اساس سرشماری سال 1395 یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پیشگیری از وقوع جرم ترافیک دستگاه قضایی صرفه جویی یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم

رئیس بازرسی پلیس استان گفت: جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم هفدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در تداوم برگزاری جلسه‌های ارتباط مستقیم مردمی در سال ۱۴۰۳ جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان به همراه، رئیس پلیس راهور و معاون نیروی انسانی روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ در محل دفتر نظارت همگانی بازرسی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند موضوعات خود را از طریق شماره شماره تلفن‌های ۱۹۷، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۵، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۱۲، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۹ و ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۳۶ و یا مراجعه حضوری به محل دفتر نظارت همگانی واقع در کرمان- خیابان شهید ناصر فولادی (شهید عباس صباحی) با مسئولان انتظامی استان مطرح کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • تشدید اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/ نتانیاهو تهدید شد
  • وزیر جنگ‌طلب، نتانیاهو را تهدید کرد
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)