Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@08:13:29 GMT

صدور بیش از سه هزار رای جایگزین حبس در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۴۹۸۸

صدور بیش از سه هزار رای جایگزین حبس در مازندران

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در سال گذشته سه هزار و ۸۷۵ رای جایگزین حبس در استان مازندران صادر شد که الزام به خدمات عمومی رایگان، محرومیت از حقوق اجتماعی و جزای نقدی روزانه از جمله برخی موارد محکومیت‌ها بوده است.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی تقوی فرد، رئیس کل دادگستری استان مازندران سرانه ورودی پرونده به شعبات دادگاه تجدید نظر استان را ۱۶ هزار و ۷۸ ۶ فقره پرونده عنوان کرد و گفت: در سال گذشته تعداد ۶۱ هزار و ۳۷۶ فقره پرونده به شعبات دادگاه تجدید نظر استان مازندران وارد و از این تعداد ۵۹ هزار ۳۲ فقره پرونده مختومه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان مازندران همچنین درخصوص ورودی پرونده‌های دادگاه کیفری این استان اظهار کرد: در سال گذشته دو هزار و ۳۱۱ فقره پرونده به شعبات دادگاه کیفری یک استان وارد و از این تعداد دو هزار و ۲۳۵ فقره پرونده مختومه شده است.

وی در ادامه در خصوص پرونده‌های در اجرای احکام نیز گفت: تعداد ۱۲۶ هزار و ۲۸۴ فقره پرونده در سال گذشته ورودی پرونده‌های اجرای احکام دادگستری استان مازندران بوده که از این تعداد ۱۲۳ هزار ۵۹۱ فقره مختومه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست دستگاه قضا مبنی بر صدور آرای جایگزین حبس، اظهار کرد: در سال گذشته سه هزار و ۸۷۵ رای جایگزین حبس در استان مازندران صادر شد که الزام به خدمات عمومی رایگان، محرومیت از حقوق اجتماعی و جزای نقدی روزانه از جمله برخی موارد محکومیت‌ها بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قضایی مازندران حقوقی پرونده دادگاه کیفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران

دریافت 7 MB کد خبر 6087301

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین