Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان از آغاز ثبت‌نام سنجش هوش پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان (دورة اول متوسطه) در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ خبر داد.

این اطلاعیه به شرح ذیل است؛

به اطلاع می‌رساند ثبت‌نام سنجش هوش پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان (دورة اول متوسطه) سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸، از روز دو‌شنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ از طریق سامانۀ ثبت‌نام به نشانی hoosh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

medu.ir آغاز می‌شود.

یادآور می‌شود، کسب مقیاس «خیلی خوب» درتمامی دروس نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی در سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ وکسب مقیاس «خیلی خوب» در تمامی دروس در نوبت اول پایه ششم در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ جهت شرکت در این سنجش الزامی است.

چنانچه داوطلبی درمجموع دو سال تحصیلی پایه‌های پنجم وششم ابتدایی حداکثردریک عنوان درسی، مقیاس «خوب» را کسب نموده باشد، ثبت نام وی بلامانع است.

تاریخ برگزاری سنجش هوش پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان

این سنجش برای دانش‌آموزان داخل و خارج از کشور، رأس ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۳۰ خرداد ماه ۹۸ به‌ صورت هم‌ زمان در حوزه‌های داخل کشور برگزار می‌شود.

توجه ۱: تمامی فرآیند ثبت نام به صورت اینترنتی توسط داوطلبان انجام خواهد شد و مدارس محل تحصیل داوطلبان، در این خصوص مسئولیتی نخواهند داشت.

توجه ۲: داوطلبان پس از طی مراحل ثبت‌نام، شمارۀ پی‌گیری را دریافت نمایند و آن را جهت استفاده‌های بعدی نزد خود نگهداری کنند.

توجه ۳:مدارس استعداد‌های درخشان فاقد امکانات خوابگاهی و شبانه‌روزی هستند. ضمناً، تحصیل دانش‌آموزان پذیرفته شده در این مدارس طبق مصوبۀ هیئت امنای سمپاد، مستلزم پرداخت حق‌الثبت به میزان ۵۰% شهریۀ مصوب مدارس غیردولتی شهرستان مربوط است (رقم مصوب حق‌الثبت، هر ساله از سوی ادارۀ کل آموزش و پرورش استان اعلام خواهد شد).

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان

اسماعیل کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در چهار رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند، گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و والیبال برگزار می‌شود.

وی افزود: در رشته‌های فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت دارند اما رقابت در رشته والیبال ویژه دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان است.

کوهی خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات ورزشی از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تعداد ۲۸۵ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات شهرستانی مدارس سمپاد حضور دارند، گفت: این مسابقات در چهار سالن ورزشی اوراز، شهید احمدپناه، استقلال و هنرستان تندرستی پسران به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: مسابقات فوتسال دختران برای اولین بار است بین دانش‌آموزان سمپاد کشور به صورت آزمایشی و در مدارس سمپاد استان کردستان برگزار خواهد شد.

کوهی افزود: برگزاری این دوره مسابقات ورزشی در مدارس استعداد درخشان سبب ایجاد شور و هیجان در بین دانش‌آموزان این مدارس شده است.

کد خبر 6088486

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف تحصیلی
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف از امروز آغاز می شود
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز