Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@22:41:53 GMT

دیداراز خانواده شهیدان دانش آموز ومعلم درشوشتر

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۵۱۷۳

 

ستوانیکم پاسدار محمودجولاپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی سپاه شوشتر در گفتگو باخبرنگارخبرگزاری بسیج نیوز درشوشتر ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدا وتبریک روز معلم به همه قشر فرهنگی ایران اسلامی وبخصوص معلمان شهرستان شوشتردرسخنانی به تشریح این دوبرنامه پرداخته وابراز کردند که امروز ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی وهمه شهدای ایران اسلامی باعث به وجودآوردن امنیت وآرامش در سراسر ایران عزیز شده است واین مهم اتفاق نیفتاده مگربا شجاعت وایثار همه شهدا وهمه ما از هرقشر ودستگاههای مسول باید ادامه دهنده راه شهدا وباهمت وتلاش خود در زمینه های مختلف نگذاریم که خون آنها پایمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برادرجولا:درادامه همه مدیران واقشارمختلف مردم رابه حمایت وپیروی از ولایت فقیه دعوت وخاطرنشان کردند که دشمنان واستکبار جهانی قصد دارند از هر طریقی که شد به کیان وعزت ماضربه وارد نماید ولی ما باید بااتحاد ویکپارچگی مشت محکمی بردهان یاوه گویی آنها بزنیم.
اضافه میشود درپایان مراسم دیدار از خانواده شهید شکوه نیا هدایای به رسم یادبود از طرف حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی سپاه شوشتر واداره آموزش وپرورش به این خانواده اهدا گردیده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ نقی زاده معلم فداکاری است که هر روز حدود ۳ ساعت مسیر سخت گذر آبدانان - قدح را برای آموزش یک دانش آموز طی می‌کند.

این معلم فداکار و عاشق از تمام وجودش برای این دانش آموز مایه می‌گذارد تا صفحات کتاب‌های درسی وی نیز هم زمان با دیگر دانش آموزان در اقصی نقاط کشور ورق بخورد.

تنها دانش آموز منطقه عشایری قدح نیز فداکاری آموزگار را سرمشق زندگی خود قرار داده و آرزو می‌کند تا مثل وی در آینده معلم شود.

این آموزگار از روش‌های نوین برای تدریس استفاده می‌کند و با هزینه شخصی خود پنل خورشیدی تهیه کرده تا با کمک برق، برای بهبود محتوای آموزشی از ویدئو پروژکتور استفاده کند.

این معلم همچنین برای آموزش و القای بهتر مفاهیم از پوستر‌ها و شیوه‌های نمایشی متنوع (که از تصویر خود و دانش آموزش در آنها استفاده کرده است) استفاده می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان