Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@03:19:32 GMT

واکنش زنگنه به دستگیری سخنگوی شرکت پالایش و پخش

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۵۳۰۳

بیژن زنگنه وزیر نفت در حاشیه مراسم ختم والده کاظم جلالی در پاسخ به این سوال که آیا اقدام اخیر سخنگوی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در مصاحبه با خبرگزاری‌ها و اعلام خبر سهمیه‌بندی بنزین اقدامی خودسرانه بوده است که منجر به بازداشت وی شده؟ گفت: من نمی‌دانم که اصلاً علت بازداشت ایشان چه بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا علت را از مسئولان قضائی جویا نشده‌اید، ادامه داد: وقتی مقام قضائی برای بازداشت شخصی اقدام می‌کند، ما قانونا نمی‌توانیم از او درباره این بازداشت توضیح بخواهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تنها ایشان نیست در این ارتباط بازداشت شده و چندین نفر دیگر در این رابطه بازداشت شده‌اند.

زنگنه در واکنش به این سوال که برخی رسانه‌ها معتقدند که علت بازداشت خانم اسماعیلی، مصاحبه با خبرگزاری‌های تسنیم و فارس و درخواست از این دو خبرگزاری برای انتشار خبر رسمی سهمیه‌بندی بنزین بوده، تصریح کرد: سهمیه‌بندی بنزین اصلاً رسمیت نداشته و به طور کلی در وزارت نفت تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.

وزیر نفت همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر اثبات شود که خانم اسماعیلی خبر سهمیه‌بندی بنزین را به خبرگزاری‌ها داده، آیا از سوی شما با وی برخورد صورت می‌گیرد؟ گفت: بله، اگر اثبات شود، برخورد می‌کنیم.

منبع: تسنیم       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه

وزیر کشور ترکیه علی یرلیکایا می‌گوید که طی عملیات در ۱۲ استان، نیرو‌های امنیتی ۴۱ مظنون داعشی را بازداشت کردند.

به گزارش فارس؛ «ما هیچ تروریستی را تحمل نخواهیم کرد» وزیر کشور ترکیه با گفتن این جمله از عملیات ویژه برای دستگیری مظنونان داعشی خبر داد.

یرلیکایا در صفحه ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که نیرو‌های پلیس و امنیتی ترکیه طی عملیات در ۱۲ استان، ۴۱ نفر را به ظن داشتن ارتباط با داعش بازداشت کردند.

وزیر کشور ترکیه همچنین گفت که «می‌خواهم ملت عزیزمان بدانند که ما هیچ تروریستی را تحمل نخواهیم کرد و فقط یک هدف داریم: با حمایت و دعای شما تا خنثی شدن آخرین تروریست، بدون هر گونه تردید بجنگیم».

دیگر خبرها

  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • معامله بلوک «شازند» قانونی است
  • ورود بیش از ۵۰ درصد متانولی‌ها به حوزه بنزین
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست