Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد عقد قرارداد با وینفرد شفر در دوره مدیر عامل سابق باشگاه گفت: در باشگاه استقلال هیچ اقدامی بدون اطلاع وزیر ورزش انجام نمی‌شد و باید در مورد ساده‌ترین کار‌ها از وزیر اجازه می‌گرفتند.

وی ادامه داد: متاسفانه در باشگاه استقلال هیئت مدیره هیچ کاره است و در روز‌های حضور من و بعد از استعفا هم گفتم که وزیر ورزش در تصمیمات باشگاه استقلال دخالت دارد و با وجود اینکه تمام مسئولیت‌ها در باشگاه‌ها بر عهده هیئت مدیره است، اما در استقلال تصمیمات فقط با هماهنگی و دستور وزیر صورت می‌گرفت و بعید است که وزیر در جریان قرارداد ۲ ساله نباشد و خلاف میل او انجام شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی ادامه داد: شک نکنید در برکناری وینفرد شفر هم وزیر وزش نقش داشته است و او در جریان تمام امور استقلال است و هیئت مدیره در هیچکدام از این موارد دخالت ندارد و تصمیمات را زویر می‌گیرد.

وی در مورد ادعای علی خطیر مبنی بر فسخ قرارداد الحاجی گرو و نویمایر بدون پرداخت یک ریال از استقلال گفت: این موضوع از محالات است و بیشتر شبیه دروغ سیزده است. مگر می‌شود بازیکنان خارجی بدون دریافت پول از ایران بروند؟ ملکی عضو دیگر هیئت مدیره به من گفت حدود ۵ یا ۶ میلیارد پول گرفتند و رفتند و این‌ها دروغ بزرگی است که باور نکنید.

زمانی در مورد استیضاح وزیر ورزش و جوانان در مجلس گفت: در این باره بنده اطلاعی ندارم و نمی‌دانم نمایندگان درخواستی داده اند یا نه و فردا احتمالا این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

وی در پایان گفت: وقت برای تسویه حساب زیاد است و استقلال باید در روز‌های آتی با تمرکز کامل بازی‌ها را پشت سر بگذارد و در زمان لازم در مورد این مسائل حرف خواهیم زد. باشگاه استقلال بخش فرهنگی خود را از دست داده است و باید در مورد این موضوع جدی بحث کرد.

انتهای پیام/

اخبار باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهدان دروغگوی دادگاه‌ها "نقره‌داغ" می‌شوند


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، شهادت دروغ در دادگاه‌ها موضوعی است که نمی‌توان آن را کتمان کرد اما باید دانست دروغی که در محکمه به زبان بیاید می‌تواند به صدور حکم غلط علیه کسی ختم شود یا حتی منجر به مرگ شخصی شود.

متأسفانه میزان شهادت دروغ در دادگاه‌ها هر چند قابل اندازه‌گیری دقیق نیست اما آمار بالایی را به خود اختصاص داده است و گروهی که با عنوان شاهدان حرفه‌ای شناخته می‌شوند در مقابل مجتمع‌های قضایی پیشنهاد شهادت دروغ را به طرفین دعوی مطرح می‌کنند.

طبق آنچه کارشناسان حقوقی و قضایی اعلام می‌کنند، شهادت کذب گاهی می‌تواند منجر به خسارات جبران‌ناپذیری بشود مثلاً ساختمانی که قرار است خانه چند زوج جوان و خانواده شود با یک شهادت دروغ نیمه‌کاره رها شود یا مغازه و کسب و کاری تعطیل شود، آبروی کسی برود یا اینکه یک خانواده از هم متلاشی شود.

 

مرکز حفاظت قوه قضاییه هر از چند گاهی خبر دستگیری اعضای بایند شهادت دروغ را منتشر می‌کند اما باز هم خلأهای قانونی، اجازه فعالیت شاهدان حرفه‌ای را مهیا می‌سازد.

بر این اساس قوه قضاییه برای جلوگیری از شهادت کذب، علاوه بر راه‌اندازی "سامانه شهود و مطلعین" که شهود حرفه‌ای و غیرواقعی را ـ بر اساس کد ملی شاهدان و تعداد حضور آن‌ها در پرونده‌های قضایی در طول مدت زمانی مشخص ـ شناسایی می‌کند، در پیش‌نویس لایحه تعزیرات فصلی، قانون افزایش مجازات شهادت کذب را هم پیش‌بینی کرده است.

اما با توجه به قانون پیشنهادی جدید، اگر کسی در دادگاه سوگند دروغ یاد کند به مجازات اجتماعی درجه 7 یعنی 91 روز تا 6 ماه زندان، جزای نقدی، بین 11 تا 30 ضربه شلاق و 6 ماه محرومیت از حقوق اجتماعی محکوم می‌شود.

اگر سوگند دروغ آن فرد در أی دادگاه مؤثر باشد مجازات سنگین‌تر درجه 6 یعنی حبس بیشتر از 6 ماه تا دو سال، جزای بیشتر از 20 میلیون ریال تا 80 میلیون ریال، شلاق تعزیری از 31 تا 99 ضربه و محرومیت از حقوق اجتماعی بیشتر از 6 ماه تا 5 سال در انتظار شاهد دروغ‌گوست.

اگر شهادت دروغ منجر به مجازات‌هایی مثل سلب حیات، حبس ابد یا زندان درجه یک شود، شاهد کاذب به مجازات سخت درجه 5 یعنی حبس بیشتر از 2 تا 58 سال، جزای نقدی بیشتر از 80 میلیون ریال تا 180 میلیون ریال و محرومیت از حقوق اجتماعی بیشتر از 5 تا 15 سال محکوم می‌شود.

حالا اگر کسی به صورت حرفه‌ای و در ازای دریافت پول و مال حاضر به شهادت دروغ باشد باید بداند که در هر حالتی مجازات او، یک درجه تشدید خواهد شد.

حتی اگر یک کسی در ادارات شبه قضایی مثل شعب سازمان تعزیرات حکومتی یا تخلفات اداری و انتظامی شهادت دروغ بدهد و شهادت او مؤثر باشد یکی از مجازات‌های درجه 7 در انتظار اوست.

البته دادگاه در قبال کسانی که از شهادت دروغ خود پشیمان هستند، نگاه رئوفانه‌ای دارد؛ کسی که سوگند دروغ خورده اما پیشمان شده و به صورت رسمی در عدلیه اعلام کند که شهادت او دروغ بوده، به تشخیص دادگاه ممکن است از مجازات معاف شود یا اینکه در نهایت یک یا دو درجه تخفیف در مجازات او اعمال کند.

دیگر خبرها

  • شاهدان دروغگوی دادگاه‌ها "نقره‌داغ" می‌شوند
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال