Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

نتایج اولیه ششمین آزمون استخدامی اعلام شد +لینک مشاهده نتایج
نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌زودی؛ اعلام فراخوان استخدام ۵۵ هزار نفر/ اجازه نمی‌دهیم سند ۲۰۳۰ اجرا شود/ فرهنگیان بازداشت شده در اعتراضات اخیر آزاد شدند
بطحائی گفت: اجرای سند ۲۰۳۰ باید متوقف شود، چه اینکه خود سند باشد و چه اینکه منویات این سند را اجرا کند.

لحظه‌های تلخ و شیرین مامایی در گل و لای سیل/ وقتی نجات جان مادر و نوزاد همه زندگیت می‌شوند
در این گزارش می‌توانید گفتگو با مامای نمونه در مناطق سیل زده پل دختر را بخوانید و تلخی و شیرینی‌های این شغل خطیر را درک کنید.

خوردن این خوراکی‌ها در وعده افطار ممنوع/ نقش خواب در اضطراب‌های روزمره/ آقایان مشکل بلع را جدی بگیرید
مشکل بلع در آقایان ممکن است خبر از اختلالی خطرناک مانند بازگشت اسید معده یا علائم پیش سرطانی بدهد.

یک کیلو اضافه وزن؛ افزایش ۵ درصدی ابتلا به دیابت/ از خوردن شیرینی نترسید
رئیس انجمن دیابت ایران گفت: مصرف شیرینی ما را به دیابت مبتلا نمی‌کند بلکه اضافه وزن نقش اصلی در ابتلا به این بیماری را دارد.

بازنشستگی ۱۲ هزار معلم در پایتخت/ سال تحصیلی آینده هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد ماند
مدیر کل آموزش و پرورش تهران با اشاره به بازنشستگی ۱۲ هزار نیرو گفت: برای جبران این معلمان از روش حق‌التدریس استفاده می‌کنیم.

فضانوردانی که نامشان بر سفینه‌های فضایی گذاشته شده است +تصاویر
شرکت بلو اوریجین اعلام کرده است نمونه جدید و پیشرفته‌ای از کپسول فضایی ساخت خود به نام نیو شپرد ۲ را روانه فضا خواهد کرد.

کنکور ۹۸/ رژیم غذایی مناسب برای پشت کنکوری‌ها
کنکور آزمون مهم علمی است که با برنامه ریزی دقیق و رعایت نکات کلیدی می‌توان نتیجه خوبی در آن کسب کرد.

نحوه مصرف داروی آملودیپین
داروی آملودیپین در مقادیر مختلف و برای علل متفاوتی تجویز می‌شود و در این بین مساله مهم استفاده این دارو در ساعت معین است.

حمایت از سامانه‌های سیار دندانپزشکی برای شرایط بحرانی/ تلاش برای برخط کردن خدمات سلامت نیرو‌های مسلح
جانشین رئیس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: از سامانه‌های سیار دندانپزشکی برای شرایط بحرانی سیل و زلزله حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)

اشرف السادات ارمکان،مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) اظهار کرد: نتایج آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۴ اعلام شد.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) افزود: داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir/exam-result نتایج آزمون ورودی را مشاهده کنند.

ارمکان ضمن اعلام این خبر، نکاتی را بعد از مشاهده نتیجه آزمون به داوطلبان یادآور شد و افزود: داوطلبانی که در آزمون پذیرفته شده یا از آزمون معاف بوده‌اند لازم است طبق زمان بندی ذیل برای ثبت نام و تعیین زمان مصاحبه از طریق سامانه سنجش و پذیرش اقدام نمایند. عدم ثبت نام در تاریخ تعیین شده به منزله انصراف است.

وی با اشاره به زمان بندی ثبت نام مصاحبه جهت پذیرش نهایی داوطلبان، خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان سطح ۲ و بازپذیری از تاریخ سه شنبه ۲۹ اردیبهشت تا اول خرداد ساعت ۱۴ و پذیرفته شدگان سطح ۳ و ۴ از روز یکشنبه ۶ خرداد تا چهارشنبه ۹ خرداد ساعت ۱۴ برای مصاحبه آزمون ورودی دعوت می‌شوند.

وی تصریح کرد: داوطلبانی که در آزمون پذیرفته نشده‌اند و نسبت به نتیجه خود اعتراض دارند، می‌توانند تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از طریق سامانه پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir اعتراض خود را ثبت نمایند.

ارمکان افزود: نتیجه اعتراض بعد از بررسی، در تاریخ ۱۲ خرداد از طریق سامانه اعلام نتایج اعلام خواهد شد و تمهیدات لازم برای ثبت نام مصاحبه داوطلبانی که پذیرفته شده اند پیش بینی می‌شود.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) اضافه کرد: سایر داوطلبانی که وضعیت پذیرش آنها اعلام نشده نیازمند بررسی بیشتر بوده که بلافاصله بعد از مشخص شدن نتیجه نهایی، از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • آیا خوردن جوش شیرین خطرناک است؟
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان