Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی  در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار کرد: مسئولان فرهنگی نسبت به احیای مساجد در ماه رمضان کمک کنند تا مساجد به‌عنوان کانونی‌ترین مرکز فرهنگی موردتوجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر ادامه داد: در حال حاضر دلالان بازار دلار را مدیریت می‌کنند به همین دلیل روزانه قیمت دلار توسط افرادی که هیچ تبادل ارزی ندارند افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: نظارتی بر بازار وجود ندارد و دلالان در فضای مجازی و با تلفن و پیامک قیمت‌ها را شبانه افزایش می‌دهند؛ چرا مسئولان برخوردی نمی‌کنند و نسبت به فساد واکنشی نشان نمی‌دهند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گرانی بر زندگی و معیشت مردم اثرات نامناسبی دارد، یادآور شد: دولت بازار را رها کرده و به تکلیف مجلس نسبت به اینکه ۱۴ میلیارد دلار را به‌صورت سهمیه یا یارانه در اختیار مردم قرار دهد عمل نمی‌کند.

پژمان‌فر تأکید کرد: این فضاها ذهن مردم را خراب کرده است، مردم امروز به دین، خدا و پیغمبر بر اساس بدی عمل مدیران توهین می‌کنند. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود

به روال دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی دوره آموزشی تقنینی و نظارتی منتخبان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی برای ارائه مباحث حقوقی، آیین‌نامه‌ای و پروتکلی مربوط به فرآیند‌های قانونگذاری و وظایف نمایندگی طی فردا و پس‌فردا (۱۲ و ۱۳ اردیبهشت) توسط معاونت اجرایی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست دو روزه دوره‌هایی شامل آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانون‌گذاری، آئین‌نامه داخلی مجلس، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با ابزار‌ها و ساختار‌های نظارتی مجلس، سازوکار‌های پشتیبانی پژوهشی از نمایندگان، مباحث کلیدی اقتصادی و... توسط متخصصان و حقوقدانان مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار چهارشنبه۱۲ اردیبهشت
  • پس لرزه قرارداد ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چینی‌ها | هرکس فکر می‌کند باید چپاول کند؟
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد