Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@00:11:43 GMT

سرانه فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد 8.2 مترمربع است

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۷۰۴۳

سرانه فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد 8.2 مترمربع است

گچساران - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرانه فضای آموزشی در این استان 8.2 متر مربع است.

به گزارش ایرنا، هادی زارع پور روز یکشنبه در آئین تجلیل از معلمان باشت اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد از نظر سرانه آموزشی پس از استان یزد ،مقام دوم کشور را دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت های یازدهم و دوازدهم انقلابی در توسعه زیرساخت های آموزشی در استان رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زارع پور ابراز داشت: 264 مدرسه در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در دولت های یازدهم و دوازدهم از محل اعتبارات دولتی و مشارکت خیران ساخته شده است.
وی استاندارد سازی بخش عمده ای از سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدارس از دیگر اقدام های مهم برای ارتقای فضای کسب علم در مدارس این استان در سال های اخیر بوده است.
زارع پور همچنین از در دست ساخت بودن 64 مدرسه با 294 کلاس درس در استان خبر داد.
وی مجموع طرح های آموزشی در حال اجرای کهگیلویه و بویراحمد را 130 طرح اعلام کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فرهنگیان ودانش آموزان این استان در دولت تدبیر و امید 800 رتبه برتر کشوری کسب کردند.
وی بیان کرد: کسب رتبه دوم حوزه بهداشت در میان استان های سراسر کشور و معرفی آموزش و پرورش به عنوان دستگاه برتر استان در میان 60 دستگاه کهگیلویه و بویراحمد از موفقیت های دستگاه تعلیم و تربیت استان بوده که به همت فرهنگیان محقق شده است.
وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در توسعه پایدار از تلاش فرهنگیان و دانش آموزان برای درخشش در عرصه های آموزشی، پرورشی،ورزشی و سایر حوزه ها قدردانی کرد.
در این آئین 80معلم برتر باشتی تجلیل شدند.
افزون بر 153 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
پنج هزار فرهنگی کار تعلیم و تربیت دانش آموزان این استان را به عهده دارند.
8143/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سرانه فضاي آموزشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های نمازجمعه اسلامشهر ضمن تبریک هفته معلم گفت: شأن و جایگاه معلم یک جایگاه الهی و رفیعی است که می‌بایستی گرامی داشته شود.

وی افزود: شایسته است دست اندرکاران آموزشی کشور خصوصاً وزارتخانه آموزش و پرورش در برطرف کردن دغدغه‌ها و مشکلات فرهنگیان بیش از گذشته همت بگمارند تا معلم هیچ دغدغه‌ای به غیر از تعلیم و تربیت دانش آموزان نداشته باشد.

امام جمعه اسلامشهر اهمیت آموزش مفید و کاربردی در مجموعه آموزش و پرورش را مهم و ضروری دانست و گفت: شایسته است متولیان تدوین کتب درسی، در افزایش کیفیت آموزشی و مفید و مؤثر بودن آموزش‌های کتب درسی دانش آموزان بازنگری داشته باشند تا شاهد یک آموزش و پرورش پیشرو در آموزش و پرورش دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی باشیم.

کد خبر 6095648

دیگر خبرها

  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد