Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناسان سیاسی ایران و گروه ۱+۴ قرار است روز سه شنبه دور تازه‌ای از مذاکرات هسته‌ای را در بروکسل برگزار کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سفارت ایران در بروکسل از مذاکرات برجامی ایران و گروه 1+4 در سطح کارشناسی در روز سه‌شنبه هفته جاری خبر داد.

حساب توئیتری سفارت کشورمان نوشت: دور جدید مذاکرات هسته ای روز سه شنبه هفته جاری در سطح کارشناسان میان ایران و4+1 در بروکسل برگزار خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مذاکرات قرار است در سطح کارشناسان سیاسی میان ایران و کشورهای روسیه، چین، آلمان، فرانسه و انگلیس برگزار شود. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سفارت ایران گروه 1 4 بروکسل برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، امیرابراهیم رسولی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار می‌شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار می‌کند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی از آن‌ها و رفتارشان عبور می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • دسترسی کودکان فرانسه به گوشی و شبکه اجتماعی محدود شود
  • سیاست‌های بروکسل علت اصلی گرانی گاز در اروپا
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • بعد از حمله ایران حماس راحت‌تر نه می‌گوید!
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد