Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اداره کل راهبردی، بودجه و تشکیلات سازمان تعزیرات اطلاعیه‌ای در خصوص تشریح فرآیند بررسی مدارک پذیرفته شدگان ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی سراسر منتشر کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، اداره کل راهبردی، بودجه و تشکیلات سازمان تعزیرات پیرو انتشار نتایج اولیه ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور در سایت جهاد دانشگاهی به نشانی (www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

hrtc.ir)؛ اطلاعیه‌ای در تشریح فرآیند بررسی مدارک پذیرفته شدگان منتشر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت، به اطلاع معرفی‌شدگان مرحله اول ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور می‌رساند به‌منظور شروع فرآیند بررسی مدارک در تهران، شهرستان‌های استان تهران و ستاد مرکزی سازمان با در دست داشتن اصل مدارک ذیل از تاریخ ۱۸/۰۲/۹۸ لغایت ۳۱/۰۲/۹۸ (به جز روز‌های پنجشنبه و ایام تعطیل) در طول ساعت اداری (ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰) به آدرس تهران، بالاتر از میدان ولیعصر (عج)، جنب کوچه عتیقی‌نژاد شماره ۱۸۱۶ سازمان تعزیرات حکومتی طبقه ششم اداره کل منابع انسانی مراجعه کنند.

همچنین برای معرفی‌شدگان سایر شهرستان‌ها در ایام فوق به معاونت توسعه مدیریت و منابع ادارات کل تعزیرات حکومتی در مراکز استان‌های سراسر کشور مطابق شغل محل اعلامی مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز:

۱- اصل و کپی شناسنامه

۲- اصل و کپی کارت ملی

۳- اصل و کپی پایان خدمت / معافیت دائم (برای برادران)

۴- اصل و کپی مدرک تحصیلی (گواهی موقت یا دانشنامه تحصیلی صرفاً در رشته و یا گرایش تحصیلی اعلام شده)

۵- اصل و کپی مدرک تعیین سطوح علمی تحصیلات حوزوی روحانیون (مطابق دفترچه راهنمای ثبت‌نام)

۶- اصل و کپی مدرک مربوط به سهمیه استخدامی۶-۱- ارائه تأییدیه سهمیه بیست و پنج درصد (۲۵%) از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

۶-۲- ارائه تأییدیه سهمیه پنج درصد (۵%) از مراجع مربوطه:مراجع تأیید مدت حضور داوطلبانه در جبهه: • معاونت نیروی انسانی هر یک از رده‌های نیرو‌های مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود • معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیرو‌های مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل• معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۶-۳- ارائه تأییدیه مربوطه به سهمیه (۳%) معلولین از سازمان بهزیستی کشور

۶-۴- ارائه مدرک مربوطه به سهمیه حافظین قرآن: طبق مصوبه جلسه ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی، تبصره سه، مدرک تخصصی حفظ قرآن با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی معتبر می‌باشد ۷- ۱۲ قطعه عکس ۴*۳

بدیهی است عدم مراجعه و تحویل مدارک فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

لازم به ذکر است این مرحله صرفا جهت بررسی اطلاعات خوداظهاری داوطلبان و مدارک آنان بوده و داوطلبان واجد شرایط (براساس دفترچه راهنمای ثبت نام ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور) که مدارک آن‌ها توسط دستگاه تائید می‌شود؛ برای مرحله بعدی متعاقبا معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی استخدام ششمین آزمون دستگاه های اجرایی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت در حال برگزاریست. نمایندگان کشور‌های ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری‌لانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.   نتایج کامل روز نخست تیم نوجوانان ایران به شرح زیر است:   دیدار محمد صالح آخانی با مروان حسین، نماینده کشور میزبان با پیروزی ورزشکار ایرانی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید. فرزاد حق‌خواه با علی نیاما از قطر روبه‌رو شد که او نیز توانست با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان باشد. باربد چاوشی رشتی با نتیجه مشابه از سد آناند کالرا از سنگاپور گذشت.   امیرعطا محجل فرید، امیرمهدی خراشادی‌زاده، امیررضا الوان‌ساز، فرزاد کشفی، ارشک احمدآبادی، سامیار صفری و مصطفی احراری با نتیجه مشابه ۳ بر صفر نمایندگان قطر را پشت سر گذاشتند.   یوسف قریشی و علی رحیمی نیز موفق شدند نمایندگان اردن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند. عرفان تاجور نتوانست از عبدالله علی، حریف کویتی خود عبور کند و بازی را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کرد. آریا عمودی‌نژاد و رادین عبدالهی نیز با همین نتیجه برابر نماینده پاکستان شکست خوردند. ­

دیگر خبرها

  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور