Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از دامغان، سیدرحیم کیاحسینی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: اقبال به مسابقات علمی در سطح دانشگاه و شهرستان دامغان به اندازه‌ای است که ما را به برگزاری سالانه این سری از مسابقات ترغیب می‌کند.

وی افزود: دراین دوره بیش از 100 نفر در قالب 45 گروه از دانشجویان و دانش‌آموزان دامغانی در محوطه ساختمان دانشکده داروسازی واحد دامغان به رقابت پرداختند که با قضاوت گروه داوران، ۳ گروه حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیاحسینی با قدردانی از گروه‌های حاضر در این مسابقات، حمایت‌های سرپرست واحد دامغان و حوزه معاونت علمی، تاکید کرد: نالج کاپ عرصه‌ی نوآوری، استعداد و لیاقت جوان است و این مجموعه از مسابقات با توجه به ابراز علاقه دانشجویان و دانش‌آموزان ادامه خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد مسابقات را با جذابیت بیشتر در دوره‌های بعدی اجرا کنیم.

وی با اشاره به همت جمعی 21 نفر از دانش‌آموزان هنرستان فنی و حرفه‌ای رهپویان دانش سما دامغان در قالب 7 گروه فعال با موفقیت بیش از 60% در این دوره از مسابقات، افزود: باید از رهگذر مسابقات تفننی و ایده‌سنجی علمی در گروه‌های دانشجویی و دانش‌آموزی، فضایی را مهیا کنیم تا باورهای علمی و عملیاتی را رصد کرده و به رشد و باروری دانش‌محور در جامعه هدف دست یابیم.

حامد سهیلی رییس گروه داوران این دوره از مسابقات درباره ملاک‌های ارزیابی داوران، اظهار کرد: سالم رسیدن تخم مرغ و خارج شدن از سازه پس از برخورد با زمین بدون دخالت انسان، خلاقیت، نوآوری و زیبایی سازه و نیز تعادل سازه طراحی شده، مدت زمان سقوط و وزن کمتر سازه از ملاک‌های ارزیابی داوران در این مسابقه بود.

به گزارش ایسکانیوز، گروه اول با حضور علیرضا شفیعی و محسن بابامیر 95 امتیاز از 100 امتیاز مسابقه را کسب کردند و حائز رتبه اول شدند؛ محمدرضا خراشی، مشیر صادقی و سیدمحمدجواد راستبود در قالب گروه پرواز از هنرستان فنی و حرفه‌ای رهپویان دانش سما دامغان با 88 امتیاز، دوم و گروه اندیشه با ترکیب بهنام لطفی و مهرشاد غلامی از هنرستان مذکور با 85 امتیاز سوم شدند و جوایز نقدی این دوره را کسب کردند.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی با رقابت ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، عصر امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین افتتاحیه چهل و دومین مسابقات قرآنی در چرام اظهار کرد: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۰ هزار نفر شرکت کردند و برترین‎‌های این دوره به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان به میزبانی شهرستان چرام در دو بخش آوایی و پژوهشی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ قرآنی را از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد و گفت: این مسابقات موجب بسط فعالیت‌های قرآنی و زدودن پیرایه‌ها از جامعه اسلامی به برکت قرآن می‌شود.

وی از امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان چرام و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام که در برگزاری این دوره از مسابقات همکاری داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 749159

دیگر خبرها

  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور