Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در نشست صمیمی با فعالان فضای مجازی گفت: برخی از نیروهای انقلابی در زمینه تبلیغ و فعالیت رسانه‌ای خوش درخشیده‌اند. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌ فرد در دیدار با جمعی از فعالان انقلابی فضای مجازی استان خوزستان با تأکید بسیار بر جایگاه تبلیغ در دنیا‌ اظهار داشت: تبلیغ موجب اثرگذاری بسیاری از اقدامات می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تبلیغ در دنیای کنونی را همچون یک سلاح برشمرد و ادامه داد: این سلاح همواره از سوی دشمن مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که در همین راستا نیروهای انقلابی نیز باید از این ابزار به بهترین شکل استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه نشست صمیمی با فعالان فضای مجازی عنوان کرد: برخی از نیروهای انقلابی در زمینه تبلیغ و فعالیت رسانه‌ای خوش درخشیده‌اند.

"تبلیغات" برگ برنده در جنگ‌های مختلف استراه‌اندازی پویش تبلیغی گفتمانی "بهار انقلاب قرآنی"تبلیغ مباحث دینی در مساجد اولویت نخست کار روحانیون باشد

وی با تأکید حفظ آبروی مؤمن در فضای مجازی و رسانه‌ها‌ خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام بر این مسئله توجه ویژه‌ای دارد اما برخی در رسانه‌ها آبروی انسان را می‌برند که البته با بازی با آبروی نظام نیز انجامیده و باید در این راستا بسیار هوشیار و مراقب بود.

‌موسوی‌‌فرد با تأکید بر روحیه مطالبه‌گری‌خاطرنشان کرد: رهبرمعظم انقلاب در رأس مطالبه‌گری قرار دارند که وظیفه ما نیز اهتمام و تلاش در این زمینه و یادآوری مستمر آن است.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است

محمدجواد مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی که در آن از یک دستگاه آمبولانس در شیراز برای تولید محتوای سرگرم‌کننده استفاده شده بود گفت: فیلمی که در ۲۴ ساعت گذشته در فضای مجازی وایرال شده، در حقیقت مربوط به یک ماه پیش است و همکاران در حال بررسی هستند که آیا این اقدام با هماهنگی یا بدون هماهنگی صورت گرفته است.

رئیس مرکز اورژانس فارس در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که استفاده شخصی از اموال دولتی آن هم توسط یک بلاگر و در چنین سطحی چه با هماهنگی و چه بدون هماهنگی آیا تخلف نیست، گفت: طبق قانون هر گونه استفاده رسانه‌ای از اموال دولتی منوط به اخذ مجوز حراست، روابط عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و استفاده از آمبولانس در هر رسانه‌ای نیازمند هماهنگی با مراجع مربوطه است.

وی در توضیح خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آمبولانس مرکز اورژانس در چارچوب کارکرد رسانه‌ای استفاده نشده بلکه توسط یک بلاگر و برای تبلیغات خیابانی مورد سو استفاده قرار گرفته است، گفت: به هر حال فعالیت یک بلاگر هم اگر در فضای رسمی و قانونی انجام شود در چارچوب رسانه تعریف می‌شود اما به محض محرز شدن تخلفات، موضوع در قالب استفاده غیرمناسب از اموال دولتی توسط مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6097441

دیگر خبرها

  • استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است