Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@07:35:21 GMT

انجام بازجویی‌های جدید از عمرالبشیر

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۰۳۷۳

دادستانی کل سودان از انجام بازجویی‌های جدید از رئیس جمهور برکنار شده این کشور خبر داد. ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولید سید احمد محمود، دادستان کل سودان در بیانیه‌ای اعلام کرد که دادستانی مبارزه با فساد و تحقیقات مالی بازجویی‌های جدیدی را از عمر البشیر، رئیس جمهور برکنار شده این کشور در چارچوب قانون مبارزه با پولشویی و حمایت از تروریسم آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین راستا، یک منبع آگاه اعلام کرد که دادستانی مبارزه با فساد بازجویی‌های جدیدی را از البشیر در خصوص اتهامات وارده علیه وی به موجب قانون استفاده از پول خارجی، قانون مبارزه با پولشویی و حمایت مالی از تروریسم آغاز کرده است.

این منیع همچنین اعلام کرد: دادستانی کل سودان طبق ماده ۸ و ۹ قانون استفاده از اموال خارجی و ماده ۳۵ قانون مبارزه با پولشویی و حمایت مالی از تروریسم اتهاماتی را علیه عمر البشیر وارد کرده است.

دادستان کل سودان بازجویی از عمر البشیر را در ماه گذشته میلادی به اتهام پولشویی، داشتن مقادیر زیادی امول بدون مجوز قانونی و حمایت از تروریسم آغاز کرد. در منزل وی چمدان‌های حاوی مقادیر زیادی پول کشف شد.

این دومین بازجویی از رئیس جمهور برکنار شده سودان از آغاز ماه مه میلادی است.

ارتش سودان در ۱۱ آوریل عمر البشیر را پس از سه دهه حضور در قدرت برکنار کرد. منبع: ایسنا برچسب ها: بازجویی ها ، عمرالبشیر ، دادستان کل سودان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازجویی ها عمرالبشیر دادستان کل سودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمپاشی بیش از ۲۳۰ هزار هکتار مزارع کردستان علیه سن غلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیرمبارزه با آفات عمومی سازمان حفظ نباتات کشورگفت: به سبب جلوگیری از کاهش عملکرد تولید گندم، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم را انجام دهند.
معین با بیان اینکه در کشور 6 میلیون هکتارزیر سطح کشت گندم آبی و دیم است گفت: مبارزه با سن غلات در سطح کشور از بهمن ماه سال گذشته آغاز و ادامه دارد.
وی گفت: از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می شود، بنابراین تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره باید مبارزه به موقع صورت بگیرد.
درسال زراعی گذشته استانهای کردستان، کرمانشاه واصفهان بهترین نتیجه را در عدم سن زدگی داشته اند.
در حال حاضر230 هزارهکتار از اراضی گندم علیه آفت سن سمپاشی شده و قراراست 150هزارهکتار دیگرنیز انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • سمپاشی بیش از ۲۳۰ هزار هکتار مزارع کردستان علیه سن غلات
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا