Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@11:57:59 GMT

تمرینات مشترک آزادکاران ایران و ترکمنستان

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۱۰۰۷

تمرینات مشترک آزادکاران ایران و ترکمنستان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، آزادکاران کشورمان که روز جمعه 13 اردیبهشت ماه جهت برگزاری اردوی یک هفته‌ای با کشتی‌گیران ترکمنستانی راهی این کشور شدند، هم اکنون تمرینات خود را با کشتی گیران این کشور پیگیری می‌کنند.غلامرضا محمدی، هادی حبیبی و حسن یزدانی تا روز جمعه 20 اردیبهشت ماه در این اردو مشترک حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربیگری تیم کشتی آزاد ترکمنستان بر عهده رمضان شاهین قهرمان المپیک از ترکیه  که روسی الاصل می‌باشد است و تیم ملی کشتی آزاد ایران با دعوت فدراسیون کشتی ترکمنستان و تقبل کلیه هزینه‌ها راهی این کشور شده است.تیم ملی کشتی آزاد کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی قزاقستان و گزینشی المپیک که اواخر شهریور ماه سال جاری در شهر نورسلطان برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد فدراسیون کشتی خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است

علیرضا دبیر و سایر مسئولان کشتی ایران اعلام می کنند اگر تیم ملی کشتی ما در المپیک پاریس بیشتر از یک مدال طلا بگیرد، کار بزرگی کرده است. با این حال باید گفت تیمی که در مسابقات گذشته المپیک و جهانی شش طلا بگیر داشته، چرا انتظارش در مسابقات المپیک 2024 باید تنها یک مدال طلا باشد؟

به گزارش طرفداری، در مسابقات گذشته جهانی و المپیک مردانی چون حسن یزدانی، محمدرضا گرایی، امیرحسین زارع، امین میرزازاده، محمدهادی ساروی و رحمان عموزاد موفق به کسب مدال طلا شده اند.

در این میان یزدانی 4 بار، زارع و گرایی 2 بار و سه کشتی گیر دیگر هر کدام یک بار مدال طلا را در آوردگاه جهانی و المپیک کسب کرده اند. به عبارتی این شش مرد طلایی ایران در آوردگاه های گذشته روی هم 11 مدال طلا گرفته اند و انتظار تنها یک مدال طلا از کسانی که روی هم 11 بار در جهان و المپیک طلایی شده اند، انتظار پایینی است. شاید هم علیرضا دبیر این گونه می گوید تا سطح توقع را از 11 مردی که فعلا سهمیه حضور در مسابقات المپیک 2024 را دارند، پایین بیاورد.

به هر حال کشتی ایران در دوره گذشته روی هم رفته یک طلا توسط گرایی، یک نقره توسط یزدانی و 2 برنز توسط ساروی و زارع به دست آورد و این بار می توانیم بیشتر از دوره گذشته روی مردانمان حساب کنیم. به خصوص روی امیرحسین زارع و امین میرزازاده که همین سال قبل در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال طلا شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی