Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@03:24:54 GMT

ماه رمضان؛ بهترین فرصت برای جذب جوانان به مساجد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۱۱۳۹

ماه رمضان؛ بهترین فرصت برای جذب جوانان به مساجد

مرتضی مقتدایی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اهر در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و هفته تکریم و تعظیم مساجد، با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی مراسم غبارروبی و عطر افشانی مسجد بلال این واحد دانشگاه برگزار شد.
وی افزود: مسجد بلال دانشگاه آزاد اسلامی اهر بزرگترین مسجد شمال شرق آذربایجان‌شرقی و منطقه ارسباران است که در آخرین روز از ماه شعبان و به مناسبت فرا رسیدن ماه قرآن و بندگی با حضور جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان مورد غبارروبی و عطر افشانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: رمضان‌المبارک، ماه خدا بهترین فرصت و مهم‌ترین زمان است که باید زمینه حضور مردم به‌ویژه جوانان را در مساجد فراهم کنیم؛ لذا لازم است مساجد که بیوت الله شمرده می‌شوند مورد نظافت قرار گیرند تا پذیرای روزه‌داران ماه مبارک رمضان باشند.
مقتدائی با اشاره به سنت حسنه غبارروبی مساجد در سراسر کشور گفت: برای حضور همکاران، اساتید و دانشجویان روزه دار جهت عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان مسجد بلال دانشگاه، همزمان با سایر مراکز دانشگاهی در آخرین روز از شعبان المعظم با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان غبارروبی و عطر افشانی شد.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اهر، برگزاری جلسات اخلاق، تفسیر سوره مبارکه حشر، بیان احکام، نماز جماعت، جزء خوانی قرآن کریم، مسابقات قرآنی برای کارکنان، اساتید و فرزندان ایشان، محفل انس با قرآن و ویژه برنامه‌های ولادت امام حسن(ع)، شهادت امام علی(ع) و ایام قدر را از جمله برنامه‌های این دانشگاه در طول ایام مبارک ماه رمضان اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی ماه مبارک رمضان دانشگاه آزاد اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی گفت: درب دانشگاه رازی به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاههای جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام، برروی تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین باز است.
رئیس دانشگاه رازی افزود: تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین می‌توانند با هجرت به ایران اسلامی، تدریس و تحصیل خود را در این دانشگاه ادامه دهند.
وی اظهار داشت: دانشجویان حامی مردم مظلوم فلسطین که در روزهای اخیر شجاعانه علیه رژیم جعلی اسرائیل به پا خاستند و از دانشگاه‌های آمریکا اخراج شده‌اند، می‌توانند با تخفیف کامل شهریه، در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه رازی کرمانشاه به تحصیل بپردازند.
رئیس دانشگاه رازی گفت: استادان و دانشمندان دانشگاه‌های آمریکا که در پی حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و ابراز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی از دانشگاه اخراج شده‌اند، می‌توانند در دانشگاه رازی تدریس نمایند. 

دیگر خبرها

  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • درخواست اساتید دانشگاه اموری برای اخراج رئیس دانشگاه
  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • دولت مسائل کشور را با کمک و حمایت از دانشگاهیان حل می‌کند