Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@03:58:08 GMT

اعضای جامعه هتل داران کرمان انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۱۶۲۲

اعضای جامعه هتل داران کرمان انتخاب شدند

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، محمدمهدی افضلی افزود: مجمع عمومی جامعه هتل داران استان کرمان در روز شنبه 15 اردیبهشت با حضور مدیران هتل های این استان در محل هتل پارس کرمان برگزار و در ابتدا با رای اکثریت افراد حاضر در جلسه با ارتقاء سطح انجمن هتلداران به جامعه هتلداران استان موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سپس نامزدهای هیات مدیره و بازرسان جامعه هتل داران استان کرمان به معرفی برنامه های خود پرداختند، اظهار داشت: در ادامه با انتخاب اعضاء، جاوید سبحانی (مدیر هتل جهانگردی کرمان)، عباس سیوندی پور (مدیر هتل جهانگردی ماهان) و خسرو رشیدی (مدیر هتل هلیل جیرفت) به عنوان اعضای اصلی جامعه هتل داران استان انتخاب شدند.
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان ادامه داد: همچنین امیر عباس باغستانی (مدیر هتل ارگ جدید بم) و معصومه قطب الدینی (مدیر اقامتگاه سنتی کیخسرو کرمان) به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره و محمود نیرومند (مدیر اقامتگاه سنتی ایوان ماهان) و محسن رشیدی (مدیر هتل دقیانوس جیرفت) به عنوان بازرسان اصلی و علی البدل جامعه هتل داران استان کرمان برگزیده شدند.
وی تاکید کرد: با ارتقاء سطح انجمن هتل داران استان کرمان به جامعه تمام واحدهای اقامتی استان تحت پوشش این تشکل قرارخواهند گرفت.
افضلی گفت: در حال حاضر علاوه بر هتل ها، سایر مراکز اقامتی از قبیل هتل آپارتمان ها، مهمان پذیرها، خانه های مسافر، اقامتگاه های سنتی و گردشگری و غیره نیز می توانند به عضویت جامعه هتل داران استان کرمان درآیند.
استان کرمان در حال حاضر دارای 35 هتل و هتل آپارتمان، 31 مهمانپذیر و 318 خانه بوم گردی و 27 خانه مسافر است.
استان کرمان با هفت اثر ثبت جهانی، 700 اثر ثبت ملی و هزاران جاذبه تاریخی و طبیعی از مقاصد مهم گردشگری کشور بشمار می رود.
3029/7437
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان کرمان جامعه روابط عمومی صنایع دستی و گردشگری استان کرمان مدیر روابط عمومی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۱۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به شرایط نامساعد جوی و هشدارهای هواشناسی صادر شده، گفت: از صبح امروز تردد شناورهای تفریحی ، خودروبر و گردشگری را در آبهای کیش ممنوع کردیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جزایر، مرتضی سالاری امروز، اظهار داشت: به صورت لحظه‌ای وضعیت جوی و دریایی پایش می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم تا ساعت 19 این ممنوعیت تردد شناورها ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بهبود وضعیت جوی و کاهش ارتفاع موج و سرعت وزش باد، فعالیت شناورهای صیادی، گردشگری، خودروبر و دیگر شناورهای سبک در آب‌های کیش مجدد برقرار می‌شود و این موضوع از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با هشدار نسبت به خطرات تردد در دریا در شرایط نامساعد جوی و دریایی، گفت: از همه فعالان دریایی خواهشمندیم به منظور حفظ جان خود تمام هشدارها را جدی گرفته و تحت هیچ شرایطی در زمان اعلام هشدارها فعالیت دریایی نداشته باشند.

سالاری تاکید کرد: هموطنانی که قصد تجربه سفرهای دریایی از مسیر غرب استان هرمزگان به مناطق گردشگری را دارند، قبل از اقدام به سفر با ارسال عدد یک و 2 به سامانه پیامکی 50004001983692 از شرایط جوی دریایی و زمان حرکت شناورها مطلع شوند و در صورت بروز هرگونه سوانح دریایی یا درخواست کمک، با سامانه 24 ساعته 1550 تماس یا از طریق کانال اضطرار دریایی 16 وی. اچ. اف ارتباط رادیویی تماس بگیرند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • گلایه تاکسی داران از تاکسی های گرانقیمت برقی
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر