Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@08:20:50 GMT

اتهام زنی دولت انگلیس به مراکز دارالعلوم

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۲۳۲۳

اتهام زنی دولت انگلیس به مراکز دارالعلوم

دولت انگلیس در این گزارش که واژه محرمانه برای آن استفاده شده است از دستگاه های دولتی خواسته است نظارت خود را بر موسسات اسلامی افزایش دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دیلی میل، دولت انگلیس در گزارشی علیه موسسات و مراکز اسلامی در این کشور این مراکز را به ترویج افراطی گری و تروریسم متهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها می گویند مسلمانان در مراسم مذهبی خود به ترویج و تشویق عقاید افراطی می پردازند.

 

دولت انگلیس در این گزارش که واژه محرمانه برای آن استفاده شده است از دستگاه های دولتی خواسته است نظارت خود را بر موسسات اسلامی افزایش دهند. دولت مسلمانان فعال این مراکز را متهم می کند که در حال آموزش تروریسم هستند.

 

در گزارش انگلیسی ها آمده است 48 مرکز اسلامی که دارالعلوم خطاب شده است اقدام به آموزش عقاید افراطی هستند که باید جلوی آن گرفته شود. بارها دولت انگلیس سعی کرده است مسلمانان این کشور را به تروریسم متهم کند.

 

در بسیاری از حوادث تروریستی داخل و خارج انگلیس ثابت شده است که گروه های ضد اسلامی مسئول چنین حوادثی هستند.

 

دکتر دیوید بون رئیس دارالعلوم شهر لندن در پاسخ به این گزارش گفته است هیچ کدام از این مراکز اسلامی درصدد پرورش تروریست نیستند. وی گفت: اکثر گروههای تروریست به نام اسلام و مسلمانان این اقدامات را انجام می دهند.

 

وی گفت: اگر به عملکرد چندین ساله این مراکز اسلامی نگاه کنید متوجه خواهید شد که در تمام زمینه های فعالیت آنها نتایج مثبت و بشر دوستانه دیده می شود.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان مجلس خبرگزاری شبستان سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان اردبیل برنامه های ماه رمضان رمضان مرحله کشوری مراسم اختتامیه مسلمانان انگلیس لندن انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود

معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کرد و آخرین وضعیت پیشرفت احداث مراکز داده در این منطقه را مورد بررسی قرار داد و از راه‌اندازی "ابر دولت" در قطب مرکز داده پیام خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی اصغر انصاری؛ معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کرد.

انصاری در ابتدای این بازدید نشستی با مدیران و معاونان منطقه ویژه اقتصادی پیام و نمایندگان شرکت‌های مرکز داده مستقر در منطقه داشت، عملکرد این مجموعه فراتر از تکالیف تعیین شده ابزار دانست و گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام، ظرفیت‌های بالقوه بسیاری دارد که باید تدبیر شود تا این ظرفیت‌ها هرچه سریعتر بالفعل شود تا اثرات اقتصادی این توسعه بر اقتصاد کلان کل کشور اثرگذار باشد. 

وی با بیان اینکه برنامه‌های منطقه پیام جزء اولویت‌های وزارت ارتباطات قرار دارد، افزود: یکی از این موارد ایجاد مراکز داده در منطقه پیام بعنوان یک قطب است چرا که استعداد لازم را بدلیل همجواری با تهران و همچنین زیرساخت‌های موجود در منطقه دارد. 

معاون وزیر ارتباطات همچنین از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام خبر داد و گفت: طرح ابردولت توسط سازمان فناوری اطلاعات با سرمایه گذاری دولت و مشارکت بخش خصوصی در مناطقی از جمله تهران اجرا می‌شود و علاوه بر آن قصد داریم که این طرح را در قطب مرکز داده پیام نیز پیاده‌سازی کنیم.

هوشمندسازی، ارتباطات و ماهواره؛ اولویت‌های ستاد اتصال‌پذیری

انصاری همچنین موضوع برق را یکی از مهمترین مطالبات سرمایه‌گذاران مراکز داده دانست.

در ابتدای این نشست اکبر قنبرپور؛ مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گزارشی از عملکرد منطقه ویژه اقتصادی پیام ارایه کرد و با اشاره به فعال شدن ظرفیت 2 نیروگاه در این منطقه گفت: با فعال شدن نیروگاه ها، این امکان فراهم شده که به صورت مستقیم به متقاضیان برق واگذار شود.

در ادامه نشست نیز نمایندگان شرکت‌های مرکز داده به بیان آخرین وضعیت و برنامه‌های آتی پروژه‌های خود پرداختند.

پس از پایان نشست، انصاری از محل احداث مراکز داده شرکت‌های ارتباطات زیرساخت، آسیاتک و همراه پرداز زرین بازدید بعمل آورد و از نزدیک جزییات پیشرفت اجرای این پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود