Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی می‌گوید که در خصوص همایش‌هایی که در حوزه ورزش برگزار می‌شد به این فدراسیون اطلاع‌رسانی می‌شد، اما فدراسیون فوتبال چیزی به آنها نگفته بود. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

غلامرضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص برگزاری همایشی در مورد مکمل‌های رژیمی و غذایی با همکاری فدراسیون فوتبال و اینکه آیا برگزاری این همایش به اطلاع فدراسیون پزشکی ورزشی رسیده بود یا نه، گفت: این همایش گویا به شکل نمایشگاهی برگزار شده بود و حتی صبح جمعه که من در هتل المپیک بودم، متوجه برگزاری این همایش نشدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در موضوع برگزاری همایش‌هایی درباره مکمل‌ها در ورزش، همیشه از ما دعوت می‌شد، ما هم می‌رفتیم و نظرمان را می‌گفتیم. معمولاً این همایش‌ها با هماهنگی ما برگزار می‌شد و زیر نظر فدراسیون پزشکی ورزشی بود، اما این بار در خصوص برگزاری این همایش به ما خبر ندادند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تأکید کرد: مکمل‌ها در اصل کار خوبی در ورزش است و ورزشکاران هم از آنها استفاده می‌کنند. در چنین همایش‌هایی هم ورزشکاران حاضر می‌شوند، اما باید این نگاه به مکمل‌های ورزشی هم تغییر کند و به آنها مانند مواد مخدر نگاه نکنیم. به هر حال اکنون از مکمل‌ها در رشته‌های ورزشی هم استفاده می‌شود، اما اینکه نفس کار در برگزاری این همایش با لوگوی فدراسیون فوتبال چه بوده، مسئولیتش با فدراسیون فوتبال است. هر اتفاقی هم رخ دهد، فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشد.

نوروزی در خصوص مجوز برگزاری همایشی مرتبط با مکمل‌ها در ورزش گفت: آنهایی که در بحث مکمل‌ها فعالیت می‌کنند، خودشان سندیکا دارند که زیر نظر این سندیکا همایش‌ها را برگزار می‌کنند. وقتی هم خودشان از وزارت بهداشت مجوز دارند، ما در بحث مجوز آنها ورود نمی‌کنیم.

برگزاری همایش پزشکی با استفاده از لوگوی فدراسیون فوتبال؛ با مجوز یا بدون مجوز؟

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،این برنامه ورزشی به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نهادینه کردن ورزش همگانی انجام شده است.
در پایان این همایش به قید قرعه جوایزی ارزنده به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • ۵ ویتامین ضروری و مکمل مفید برای سلامت مردان
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره