Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از توزیع بسته‌های غذایی ویژه ماه رمضان بین مددجویان کمیته امداد در مناطق محروم و خیلی محروم خبر داد.

علیرضا عسگریان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۳ میلیارد تومان بسته غذایی بین مددجویان توزیع شده است، گفت: هدف گذاری امسال کمیته امداد برای توزیع بیش از ۲۰ میلیارد تومان بسته غذایی در ماه رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمک‌ها در مناطق محروم و خیلی محروم توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس هدف گذاری کمیته امداد، قرار است حداقل یک چهارم مددجویان بسته غذایی بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومانی دریافت کنند، افزود: تمام این بسته‌های غذایی از سوی خیران تهیه می‌شود. این خیران در سال‌های گذشته نیز به شکل‌های مختلف بسته‌ها و وعده‌های غذایی را در اختیار مددجویان قرار می‌دادند. همچنین برخی از خیران با هماهنگی کمیته امداد بن‌هایی را تهیه و از رستوران‌های خاصی برای مددجویان غذا تهیه می‌کردند. بخش زیادی از کمک‌ها هم به شکل غذایی تهیه شده و از سوی خیرین در اختیار مددجویان در قالب ولیمه و… توزیع می‌شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با تاکید بر اینکه این بسته‌های غذایی رمضان با اولویت مناطق خیلی محروم توزیع می‌شوند، اظهار کرد: مناطقی مانند سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویر احمد و… از جمله مناطق خیلی محروم هستند. خیریه‌های این مناطق نیز در میزان کمک‌ها محدودیت دارند اما در تهران و شهرهای بزرگ اگرچه محرومان زیادی وجود دارند، اما خیریه‌های متعددی نیز هستند که این خیریه‌ها خارج از کمیته امداد نیز کارشان را هرساله انجام می‌دهند.

عسگریان در مورد زمان توزیع این بسته‌ها نیز گفت: این بسته‌های غذایی عمدتاً تا دهم ماه مبارک رمضان توزیع می‌شوند و در نهایت توزیع آنها تا ۲۰ ماه مبارک رمضان به پایان می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سبد غذايي ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود