Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: برج پرنده نگری تالاب میقان اراک به دقت از نظر محاسبات فنی، استحکام سازه و مقاوم سازی در مقابل وزش باد شدید، مورد بازنگری قرار گیرد.
مهدی زندیه وکیلی اظهار کرد: نظارت کارشناسان دستگاه های اجرایی، نظام مهندسی ساختمان و کارشناسان شورای فنی استان بر اجرای طرح های استانی به خوبی صورت می گیرد ولی این نظارت ها در بخش پروژه های ملی برای کارشناسان استانی کمرنگ است و ضرورت دارد که با تدابیر الزام و هماهنگی مدیریت ارشد استان و سازمان های مجری در سطح ملی این نقیصه برطرف شود و بتوان به صورت قانونی بر تمام طرح های ملی و استانی که در سطح استان مرکزی اجرا می شود نظارت عالیه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر لزوم استفاده کاربران محیط زیسـت و مردم از برج پرنده نگری تالاب میقان اراک، گفت: وجود برج پرنده نگری برای رصد فعالیت ها در سطح تالاب، مقابله با شکارچیان، رفتار شناسی پرندگان، مقابله با مخاطرات طبیعی و انسان ساز مانند آتش سوزی و همچنین پرنده نگری توسط گردشگران و بازدید کنندگان از تالاب ضرورت دارد.
خیابانی برای نام و یاد مصدق در اراک، انتخاب دبیران جدید کمیته حزب اراده ملت، محرومیت مدام العمر دندانپزشک امیرعلی و بازی با روان مردم از دیگر عنوان های خبری روزنامه عطریاس استان مرکزی است.
روزنامه عطریاس استان مرکزی با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی «داود باقری» منتشر می شود.
استان مرکزی دارای سه روزنامه، 32 هفته نامه، 11 دو هفته نامه، 26 ماهنامه، سه 2 ماهنامه، 18 فصل نامه است.
6991/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آتش سوزی بازی برج پرنده تالاب 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران با اشاره به اینکه بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است، گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک شامل زمان و محدوده اجرا است.

به گزارش مشرق، شهریار افندی‌زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران درباره تغییر در اجرای طرح ترافیک در تهران اظهارداشت: در حال دریافت پیشنهادات و اطلاعات از سوی جامعه دانشگاهی درباره بازنگری در طرح ترافیک هستیم و پس از بررسی این مرحله، موضوع در کمیته‌ای ویژه بررسی نهایی خواهد شد.

وی افزود: حذف حلقه دوم طرح ترافیک یا محدوده زوج و فرد یکی از این مسائل است که بررسی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران با اشاره به اینکه بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی خواهد بود و امسال تغییر می‌کند، گفت: تغییر در نرخ طرح ترافیک جدای این موضوع است و تصمیم در این زمینه بر عهده شورای شهر تهران است.

افندی‌زاده گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک شامل زمان اجرا و مکان اجرا است که محدوده طرح ترافیک هم احتمال کاهش دارد.

گفتنی است؛ محسن هرمزی معاون حمل و نقل شهرداری تهران نیز در این زمینه گفت: در طرح ترافیک جدید مسأله‌ای به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • آشیانه ساختن پرستو‌های دریایی در تالاب بین المللی انزلی
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • بازدید کارشناسان مرکز بهداشت مهاباد از پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت