Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:35:59 GMT

129 گروه جهادی خراسان رضوی به کمک سیل زدگان شتافتند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۴۹۷۰

129 گروه جهادی خراسان رضوی به کمک سیل زدگان شتافتند

مشهد- ایرنا- رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: فروردین ماه امسال 129 گروه جهادی از این استان در قالب 23 هزار نفر روز به کمک هموطنان سیل زده شتافتند.

سرهنگ محمد روحانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این مدت 65 گروه جهادی به شهرهای کلات، بردسکن، خلیل آباد و دیگر نقاط آسیب دیده خراسان رضوی و 13 گروه به استان خوزستان، 22 گروه به استان گلستان و 29 گروه به استان لرستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: از این تعداد، 85 گروه جهادی از بسیج محلات، 30 گروه از بسیج طلاب و 14 گروه هم از بسیج دانشجویی به مناطق سیل زده رفتند.
وی با بیان اینکه امسال ساخت سه هزار خانه مددجو با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی سپاه امام رضا (ع) آغاز می شود گفت: توزیع یک هزار سری جهیزیه و برپایی نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی در ماه مبارک امسال با 150 غرفه در کوهسنگی مشهد از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای امسال است.
سرهنگ روحانی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشته افزود: با همکاری دادستانی مشهد جوانانی که خودروهای آنان به خاطر سرعت زیاد توقیف شده یا جرایم کم اهمیت انجام دادند به عنوان مجازات جایگزین با گروههای جهادی همکاری و به نقاط کم برخوردار اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در این راستا 700 نفر از این افراد با گروههای جهادی همکاری کردند اظهار داشت: حضور این افراد که بیشتر آنها از قشر مرفه بودند تاثیر بسیار خوبی در روحیه آنها داشت و در موارد مختلف این افراد به صورت خودجوش با دیدن وضعیت زندگی افراد کم برخوردار، مایحتاج و نیازمندیهای آنها را هم تهیه کردند.
رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: پارسال همچنین ساخت، مرمت و بهسازی 500 خانه محرومین، 380 مدرسه و معاینه 55 هزار نفر بوسیله جهادگران این استان انجام شد.
وی افزود: حضور در عرصه های اقتصاد مقاومتی، مشارکت در طرح های آبخیز داری، توزیع سبد معیشتی، لوازم تحریر و پوشاک از دیگر اقدامات جهادگران خراسان رضوی در سال گذشته بود که با حضور جوانان که یک ظرفیت ملی برای جمهوری اسلامی هستند انجام شد.
هم اکنون هزار و 150 گروه جهادی در خراسان رضوی فعالیت دارند.
7507 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بسيج سازندگي محمد روحاني خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در خراسان رضوی گفت: با حضور ۳۸ هزار و ۲۱۶ نفر، رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ صبح امروز در خراسان رضوی برگزار شد. - اخبار استانها -

به  گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، داوود قرونه در جمع خبرنگاران گفت: امروز به عنوان پرجمعیت‌ترین روز کنکور سراسری، 25 هزار و 262 زن و 12 هزار و 954 مرد در رشته تجربی و در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی، با هم رقابت کردند.

وی افزود: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت و آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در عصر همین روز برگزار شد و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی هم از صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت آغاز شده است. 

رئیس اداره آموزش دانشگاه فردوسی مشهد و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در خراسان رضوی گفت: 91 هزار و 326 نفر از داوطلبان کنکور سراسری از خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور در نوبت نخست این آزمون با هم رقابت می‌کنند.  

قروته خاطرنشان کرد: با حضور 38 هزار و 216 نفر، رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور 1403 از صبح امروز در خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش تسنیم، نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 هم روز‌های هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • ۲۵ اردیبهشت امسال آخرین مهلت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است