Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:40:40 GMT

تاج: موانع زیادی برای قرارداد با مربی جدید داریم

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۴۹۷۸

تاج: موانع زیادی برای قرارداد با مربی جدید داریم

رئیس فدراسیون فوتبال ایران پیش از ظهر امروز در هیات فوتبال استان قم در برابر خبرنگاران درباره سرمربی آینده تیم ملی به صحبت پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج، رئیس فدراسیون ایران در حاشیه مجمع سالیانه هیات فوتبال استان قم در برابر خبرنگاران درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران و معرفی سرمربی جدید گفت: ما همه تلاش مان را می کنیم تا به سرعت سرمربی تیم ملی را معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راه موانعی هم داریم که قابل ذکر نیست اما خب بحث ارز، بحث مبادله اسناد، بحث اطلاعاتی که به گزینه ها داده می شود و به آنها گفته می شود ما نمی توانیم پول آنها را بگیریم هم وجود دارد اما ما سعی می کنیم از این موانع عبور کنیم.

 

او ادامه داد: ما از ابتدا هم به دنبال مربی خارجی بودیم اما از نظر بازی ها و تورنمنت ها تاکنون اتفاق نیفتاده است. ما در همان بحبوحه یک فیفا دی را از دست دادیم و پس از آن هم نه بازی دوستانه ای در پیش داشتیم و نه تورنمنتی رسمی. در حال حاضر هم به این فکر می کنیم که بتوانیم برای حضور برابر دو تیم ملی سوریه و کره جنوبی به آمادگی کامل برسیم که انشالله به خوبی این کار را به انجام خواهیم رساند.


رئیس فدراسیون تیم ملی درباره اتفاقات و تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد گفت: ما برای فضای موجودی که در کشور هست برنامه داریم. همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند برای تحریم ها یک آرایشی هست که باید با آنها کار را پیش ببریم. ما باشگاه های لیگ برتری صحبت کردیم و به آنها گفتیم با توجه به اوضاع مهمی که در قسمت ارز و باقی چیزها داریم اگر می خواهند بازیکن خارجی بیاورند حتما باید بازیکنی بیاورند که کیفیت بالاتری از بازیکنان ایران داشته باشد. این موضوع باعث می شود تا ما هربازیکنی را وارد ایران نکنیم و دچار مشکل نشویم.

 

ادامه دارد...

فدراسیون فوتبال مهدی تاج (رئیس فدراسیون)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهدی تاج رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، «ویندزور جان» دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد:

امیر عرب براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی فرد و مرتضی منصوریان

لازم به توضیح است، سمینار فوق از ۲۴ تا ۲۸ جون ۲۰۲۴ (۴ تا ۸ تیرماه) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6097964

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!