Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آماده سازی و غبارروبی 60 مسجد در مناطق شهری و روستایی این شهرستان برای استقبال از ماه مبارک رمضان خبر داد.
حجت الاسلام محمد زنگنه افزود: 70 مبلغ و مبلغه برای تبلیغ و سخنرانی در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف شهرستان خواف اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تفسیر سوره احزاب در ماه مبارک رمضان در همه 60 مسجد شهرستان خواف برگزار می شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: 103 مسجد در مناطق شهری و روستایی این شهرستان برای استقبال از ماه مبارک رمضان غبارروبی شد.
حجت الاسلام محمد رحمانی افزود: اعزام 160 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف و برگزاری جلسات تفسیر سوره احزاب در 82 مسجد گناباد از دیگر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی گناباد در ماه مبارک رمضان است.
وی ادامه داد: علاوه بر برگزاری تفسیر در این مساجد، جلسات محوری تفسیر قرآن توسط ائمه جمعه شهرهای گناباد و کاخک هم طی این مدت برگزار می شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجستان هم گفت: 35 مسجد این شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان غبارروبی و آماده سازی شد و در همه این مساجد جلسات تفسیر سوره احزاب برگزار می شود و البته جلسات محوری تفسیر قرآن هم با حضور ائمه جمعه شهرهای بجستان و یونسی برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام هادی شکاری همچنین از اعزام 30 مبلغ و مبلغه در آستانه ماه مبارک رمضان به مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.
شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف در مجموع با 270 هزار نفر جمعیت به ترتیب در فاصله 287، 299 و 267 کیلومتری جنوب مشهد واقع هستند.
1922/2095
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خراسان رضوی شهری و روستایی قرآن ماه رمضان مشهد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در این شهرستان پنج مصدوم به دنبال داشت.

  عبدالرحمن مجددی افزود: بدنبال وقوع این حادثه که امشب در کیلومتر ۲ جاده خواف به رشتخوار به وقوع پیوست ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.   وی ادامه داد: پنج مصدوم حادثه بعد از ارزیابی نخست توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

 

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • "جوین" بیشترین بارندگی غرب خراسان رضوی را داشت
  • سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند