Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال ایران گفت: گروه ذوب‌آهن در آسیا نسبت به پرسپولیس و استقلال راحت‌تر بود البته ذوب‌آهن در شرایطی وارد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شد که از شرایط چندان خوبی در لیگ برتر برخوردار نبود.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره بازی تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و الزورا عراق اظهار داشت: الزورا یکی از تیم‌هایی است که به همراه ذوب‌آهن امکان صعودشان از این گروه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه نتایج این تیم با نوسان همراه بوده، اما در خانه خوب نتیجه می‌گیرد. ذوب‌آهن نشان داده در بازی‌های بیرون از خانه روان و راحت بازی می‌کند. ذوب‌آهن با یک مساوی هم می‌تواند از این گروه صعودش را مسجل کند. در مجموع پیش‌بینی می‌کنم بازی راحتی در انتظار هر دو تیم نخواهد بود. شاگردان منصوریان باید مواظب بازی فیزیکی تیم حریف باشند.

وی در خصوص اینکه خیلی‌ها معتقدند گروه ذوب‌آهن نسبت به استقلال و پرسپولیس راحت‌تر است، گفت: واقعیت امر این است گروه ذوب‌آهن نسبت به گروه پرسپولیس و استقلال راحت‌تر بود البته ذوب‌آهن در شرایطی وارد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شد که از شرایط چندان خوبی در لیگ برتر برخوردار نبود. معتقدم نتایج خوب ذوب‌آهن در آسیا باعث شد تا اعتماد به نفس این تیم دوباره در لیگ بازیابی شود.

کربکندی در پاسخ به این سوال که در صورت صعود ذوب‌آهن از این مرحله آیا شاگردان منصوریان شانسی برای حضور در مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا دارند یا خیر، تصریح کرد: قطعا بازی در مرحله حذفی متفاوت‌تر از بازی‌های مرحله گروهی خواهد بود و تازه در این مرحله با تیم‌هایی روبرو خواهد شد که تیم‌های با کیفیت و خوبی هستند. البته اگر این تیم برای مرحله بعدی تقویت شود مطمئن باشید شانس زیادی دارد تا به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان در خصوص حواشی ایجاد شده برای تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برایم خیلی تعجب برانگیز است که چرا در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات هیئت مدیره ذوب‌آهن تصمیم به تغییر مدیر این تیم گرفتند و به نظرم هیچ کدام از این تصمیمات حرفه‌ای نیست. واقعا خبر ندارم چه مشکلی وجود داشته تا باعث شده این تغییرات ایجاد شود.‌ ای کاش مدیران این باشگاه خویشتن‌داری می‌کردند تا لیگ به پایان برسد و پس از آن شروع به ایجاد تغییرات در باشگاه یا تیم می‌کردند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رسول کربکندی لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی

سرمربی بارسلونا سرانجام متقاعد شد که فصل بعد هم در این تیم بماند که این باعث ایجاد تنش در بین اعضای هیئت مدیره این باشگاه شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که پیش از این گفته بود در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری بارسلونا کناره‌گیری خواهد کرد، در پی جلسه‌ای که شب گذشته (چهارشنبه) در خانه خوان لاپورتا (رئیس باشگاه بارسلونا) برگزار شد و رافا یوسته (نایب‌رئیس باشگاه)، دکو (مدیر ورزشی این تیم) و آلخاندور اِچوِریا (عضو هیئت مدیره باشگاه) نیز در آن حضور داشتند، تصمیم به تغییر نظر خود و ماندن در بارسلونا گرفت.

از همان زمانی که ژاوی در اوایل بهمن ماه و در پی باخت خانگی 5 بر 3 بارسلونا مقابل ویارئال در هفته بیست‌و‌دوم لالیگای اسپانیا اعلام کرد در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری بارسا کناره‌گیری خواهد کرد، لاپورتا، یوسته، دکو و اِچوِریا تمام تلاش خود را کردند تا نظر این مربی اسپانیایی را تغییر دهند و در نهایت هم موفق به این کار شدند.

بر اساس گزارش روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا؛ خوان لاپورتا به ژاوی گفته که باشگاه به خاطر مشکلات مالی که با آن دسته و پنجه نرم می‌کند، قادر به استخدام سرمربی سطح بالایی در این تابستان نیست، به همین خاطر از او درخواست کرده که در بارسا بماند.

طبق این گزارش؛ انتظار می‌رود ژاوی بهترین بازیکنانش را حفظ و تیم را برای فصل آینده تقویت کند. سرمربی بارسا به این منظور از مدیران باشگاه خواسته تا در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو، یک هافبک دفاعی سطح بالا و برناردو سیلوا هافبک پرتغالی منچسترسیتی را جذب کنند.

در ادامه این گزارش آمده است؛ رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه‌ای بایرن مونیخ پیشنهاد خیلی خوبی از بایرن مونیخ دریافت کرده، اما ژاوی از او خواسته در بارسلونا بماند و روی این بازیکن برای فصل بعد حساب باز کرده است. اولویت آرائوخو هم البته ماندن در بارسلونا است.

«رادیو کاتالونیا» حالا خبر می‌دهد که تصمیم ژاوی برای ماندن در بارسلونا باعث ایجاد تنش در بین اعضای هیئت مدیره این باشگاه شده است. لاپورتا در حالی تصمیم به ادامه همکاری با ژاوی گرفته که برخی از اعضای هیئت مدیره با این تصمیم مخالف هستند و حتی تهدید به استعفا کرده‌اند.

طبق این گزارش؛ آنها معتقدند که بارسلونا باید ژاوی را اخراج کند که در صورت بروز این اتفاق، این مربی 44 ساله دستمزد سال آینده‌اش را به طور کامل می‌خواهد چون فصل بعد هم با این باشگاه قرارداد دارد.

بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد

رافا یوسته نایب رئیس باشگاه بارسلونا پس از جلسه شب گذشته به خبرنگاران گفت: ژاوی در بارسلونا خواهد ماند. او خیلی خوشحال است. ما در این مدت هیچگاه با مربی دیگری صحبت یا مذاکره‌ای نداشته‌ایم. دکو هم به ژاوی اعتماد دارد. ژاوی هم به پروژه ما اعتماد دارد و در کنار هم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

وی افزود: ما نیاز به کسب عناوین قهرمانی داریم و همه ما این را می‌دانیم. ما برای این موضوع به ژاوی اعتماد داریم، او یک بارسایی است. ژاوی جزیی از بارسلونا در ورزشگاه بازسازی‌شده ما خواهد بود.

قرار است ساعت یک بعدازظهر امروز (به وقت محلی بارسلونا) کنفرانس خبری مشترکی با حضور ژاوی و خوان لاپورتا برگزار شود و انتظار می‌رود خبر ماندن این مربی اسپانیایی در این تیم به طور رسمی اعلام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد