Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@02:46:53 GMT

بازیگر سرشناس هم مجری تلویزیون شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۶۹۳۷

به گزارش پارس نیوز، 

مهمترین برنامه رمضانی شبکه پنج نامش «جشن رمضان» بوده و هست که کاظم احمدزاده حدود ۲۰ سال تهیه‌کنندگی و اجرای آن را برعهده داشت. پرداختن به امور خیریه برای مردم و رفتن به خانه‌های آن‌ها برای اهدای وسایل و نیازمندی‌های زندگی و همچنین آزادی زندانیان در بند از جمله اتفاقاتی بود که در این برنامه کلید خورد و احمدزاده این پرداختن به امور خیریه را حتی با حس و حزن بیشتری هم همراه می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جشن رمضان» امسال از بازیگران برای بخش نمایشی استفاده می‌کند و بنابر پیگیری‌های انجام شده این بخش نمایشی را سیدجواد رضویان و شهره سلطانی اجرا می‌کنند.

رویکرد این برنامه کارآفرینی است و جشن رمضان امسال اصرار بر «تمرین خوب بودن» دارد. باید ببینیم بعد از اجرای سیدجواد رضویان در برنامه «افطار» شبکه یک و «سه‌شو» حضور این بازیگر سینما و تلویزیون در مقام مجری «جشن رمضان» چه اتفاقاتی را رقم خواهد زد و البته تقابل او با شهره‌سلطانی هم چه موقعیت‌های نمایشی را برای مخاطب بوجود می‌آورد. از طرفی شاید به زودی سریال تلویزیونی هم به کارگردانی او در تلویزیون شاهد باشیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: امور خیریه بازیگر سینما و تلویزیون تلویزیون امور خیریه بازیگر سینما و تلویزیون تلویزیون ماه رمضان برنامه پارس جواد رضویان پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم

حسین سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون، عکسی دیده نشده از مرحوم علی انصاریان منتشر کرد.

طرفداری | حسین سلیمانی تصویری از خودش کنار علی انصاریان را به اشتراک گذاشت.

در تصویری که حسین سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون، از خود به همراه مرحوم علی انصاریان منتشر کرده، آن ها در پشت صحنه فیلم سینمایی «کولبرف» حضور دارند و تاکنون این عکس منتشر نشده بود.

در این تصویر حسین سلیمانی با چهره زخمی، مشغول صحبت با علی انصاریان است.

حسین سلیمانی کنار علی انصاریان

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او