Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: مدیران همه همت خود را برای حل مشکلات و ‌مسائل بخش مرکزی یزد به کار گیرند و توجه ویژه‌ای به کنترل و مهار آسیب‌های اجتماعی و مسائل فرهنگی داشته باشند.

به گزارش عصر دوشنبه روابط عمومی فرمانداری یزد، احمد ترحمی در آئین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی این شهرستان افزود: توجه به فرهنگ بستر توسعه و پیشرفت بخش مرکزی است و باید ادارات برای پیشگیری از آسیب ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بخشداران نمایندگان دولت در بخش، تابع سیاست‌های کلی نظام و مجری برنامه های دولت تدبیر و امید هستند و انتظار می‌رود با تلاش شبانه روزی ‌و وقت گذاری، پاکدستی و درستکاری در ‌مسیر خدمت صادقانه به مردم گام بردارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد به بخشداران و بخشدار مرکزی یزد توصیه کرد در مسیر خدمت به مردم با ائمه جمعه و جماعات، شوراها و دهیاران، جوانان، بانوان فعال و نخبگان جامعه ارتباط مستمر و موثری داشته باشند.
‌ترحمی در پایان بر مبارزه جدی با پدیده زمین خواری، حفظ حقوق بیت المال، رعایت حقوق و قانون مداری در کار و برنامه ها تاکید کرد.
همچنین فرماندار یزد، رو‌حیه تعاملی و ارتباط مستمر بخشدار با امام جمعه و دستگاه‌های مختلف را منشأ خدمات بسیاری دانست.
سیدمحمد رستگاری افزود: بخش مرکزی یزد به دلیل جمعیت قابل توجهی که دارد، روستاهای با ظرفیت بالا‌، مردمان نجیب و نزدیکی روستاها به شهر از جایگاه مهم و ویژه‌ای برخوردار است.
در این مراسم محمدحسین پاکدل به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان یزد معرفی و از تلاش‌های محمدجواد برزگر منشادی بخشدار سابق یزد با اهدای لوح تقدیر تجلیل ‌گردید.
60 درصد جمعیت استان در شهرستان یزد قرار دارند.
7536/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي معرفي بخشدار معاون استاندار يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۶۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه

در نشست مشترک اعضای دولت و استانداران، رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر «حمایت ویژه برای اشتغال‌زایی در پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر در قالب یک کارگروه ملی»، موافقت کرد و دستور داد که این کارگروه با مدیریت معاون اول رئیس‌جمهور به فوریت تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در نشست مشترک اعضای دولت و استانداران با حضور رئیس‌جمهور اظهار کرد: مشکلات استان‌هایی که دچار بیکاری مزمن هستند و تورم بالاتری نسبت به میانگین کشور دارند، با روال عادی و برنامه‌های فعلی حل نمی‌شود و این استان‌ها نیازمند توجه و حمایت‌های ویژه هستند.

وی پیشنهاد داد که برای اشتغال‌زایی و کاهش نرخ بیکاری پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر، یک کارگروه چابک و اثرگذار در سطح ملی تشکیل شود و در این باره افزود: یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش نرخ بیکاری در این استان‌ها، تکمیل طرح‌ها و اقدامات نیمه‌تمام است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به کارهای نیمه‌تمام در استان که هنوز تبعات آن دامنگیر استان است، ادامه داد: دولت گذشته در یک اقدام نادرست، جشن پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه را برگزار کرد، درحالی‌که بسیاری از ساختمان و زیرساخت‌های زلزله‌زده این استان همچنان نیازمند بازسازی هستند؛ اکنون ترمیم تخریب‌های زلزله و تکمیل عملیات بازسازی در کرمانشاه، حدود ۲,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، همچنین جبران افتتاح زودهنگام راه‌آهن کرمانشاه، حدود ۱,۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

صحرایی یکی دیگر از طرح‌های زیربنایی و اشتغال‌زایی استان را «راه‌آهن کرمانشاه - خسروی» نام برد و اضافه کرد: حمایت‌های بانکی و اعتباری ویژه از پنج استان دچار نرخ بیکاری بالاتر، می‌تواند منجر به رونق طرح‌ها و کسب‌وکار و درنتیجه اشتغال‌زایی بیشتر در این استان‌ها شود.

موافقت رئیس‌جمهور و دستور تشکیل کارگروهی به ریاست معاون اول

در ادامه این جلسه، رئیس‌جمهور با اشاره به کاهش آمار بیکاری در بسیاری از استان‌ها و استقبال از پیشنهاد مطرح‌شده، دستور داد کارگروهی با مدیریت معاون اول رئیس‌جمهور و استانداران، به‌فوریت برای کاهش نرخ بیکاری در استان‌های مذکور تلاش کنند.

کد خبر 750935

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • نقدینگی کنترل نمی‌شد، گرفتار ابَر تورم می‌شدیم
  • دستیابی محققان به یک هدف درمانی جدید برای کنترل آسیب‌های مغزی
  • دستیابی محققان به یک هدف درمانی جدید برای کنترل آسیب‌ های مغزی
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم