Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@07:36:16 GMT

قیمت زولبیا و بامیه در همدان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۶۹۸۸

قیمت زولبیا و بامیه در همدان مشخص شد

رئیس اتحادیه قنادان همدان گفت: قیمت زولبیا و بامیه را در نقاط حاشیه ای و پایین شهر همدان ارزانتر اعلام کردیم. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

محمد ارغوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهرار داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی و برای رفاه حال  مردم نرخ  هرکیلو زولبیا و بامیه را در نقاط حاشیه ای و پایین شهر ارزانتر اعلام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قیمت هرکیلو زولبیا و بامیه با توجه به درجه کیفیت آن بین 17 تا 18 هزار تومان اعلام شده، ابراز کرد: اما در مناطق پایین شهر حداکثر قیمت این کالا 16 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه قنادان همدان گفت: خوشبختانه  شکر و تخم مرغ مورد نیاز قنادان  به موقع و با قیمت مناسب تامین شده، بنابراین کمبودی در این زمینه احساس نمی‌شود.

قیمت زولبیا و بامیه در مازندران اعلام شد«گرانی مقوا» خالص فروشی زولبیا و بامیه را منتفی کرد؛ فروش در اصفهان 18 هزار تومانقیمت زولبیا و بامیه در کرمانشاه 30 درصد افزایش یافت

ارغوان با اشاره به اینکه سال گذشته قیمت زولبیا وبامیه 14 هزار تومان بود، تصریح  کرد: با توجه به شرایط اقتصادی مردم سعی کردیم حداقل افزایش قیمت را بر روی این کالا اعمال کنیم.

وی  با اشاره به اینکه  میزان تقاضا و مصرف کالاهایی مانند انگشت پیچ، حلوا زرده و پشمک در ماه مبارک رمضان بالا می‌رود، ابراز کرد: امسال هیچ گونه افزایش قیمتی برای این سه کالا نداشتیم.

رئیس اتحادیه قنادان همدان در بخش دیگری از گفت‌وگو  به غیر بهداشتی بودن زولبیا و بامیه‌های رنگی اشاره کرد و گفت: مردم در صورت مشاهده زولبیا و بامیه رنگی، واحد متخلف را به  سامانه 190 گزارش دهند.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

تیم‌های باقی مانده در رقابت برای فتح جام قهرمانی مسابقات جام حذفی در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جام حذفی فوتبال در فصل 1403-1402 با برگزاری دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها پیگیری شد و هشت تیم نهایی مشخص شدند.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا

استقلال و پرسپولیس که پُرافتخارترین تیم‌های جام به شمار می‌روند، نتوانستند خود را به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی برسانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • دستگیری ۷ قاچاقچی چکاوک‌ها در همدان
  • برنامه های هفته کار و کارگر در همدان
  • اصلاح نژاد ۱۵ هزار راس دام سبک در استان همدان
  • دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • افزایش دمای هوای همدان
  • (تصاویر) آبگیری تالاب آق گل همدان