Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@16:08:11 GMT

مارادونا پس از ناکامی تلخ؛ نزدیک بود بمیرم

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۶۹۸۹

مارادونا پس از ناکامی تلخ؛ نزدیک بود بمیرم

دیگو مارادونا پس از شکست دورادوس و ناکامی اش در راه رسیدن به لیگ برتر مکزیک، لحظات سختی را سپری می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم دیگو مارادونا، دورادوس مکزیک، در بازی برگشت پلی‌آف لیگ دسته‌دوی مکزیک مقابل حریفش اتلتیکو سن‌لوئیس شکست خورد و از صعود به لیگ دسته‌یک این کشور بازماند.

 دورادوس در بازی رفت این پلی‌آف با حریفش اتلتیکو سن‌لوئیس به تساوی 1-1 رسیده بود و دیروز در خانه حریف با امیدهای فراوان به مصاف تیمی رفت که از سوی اتلتیکو مادرید حمایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مارادونا و تیمش به هر دری زدند موفق نشدند و در نهایت با نتیجه 1-0 شکست خورده و از صعود بازماندند.

 

 

 

 

دیگو مارادونا در پایان بازی گفت:» نزدیک بود بمیرم اما الان حالم خوب است. به خاطر بازیکنانم بسیار غمگینم و لحظات سختی را سپری می کنیم.»

 

اسطوره آرژانتینی با بدست گرفتن هدایت تیم دسته‌دومی دورادوس در مکزیک موفق شد این تیم که سالها بود در میانه‌های جدول لیگ دسته دوی این کشور حضور داشت و حتی پیش از پیوستن مارادونا با خطر سقوط به دسته پایین‌تر مواجه بود را به فینال این لیگ برساند. فینالی که به صورت پلی‌آف برگزار شد و برنده آن به لیگ دسته‌یک یا همان دسته برتر فوتبال باشگاهی مکزیک راه می‌یافت و در نهایت مارادونا موفق به انجام ماموریت نهایی خود نشد.

 

 

 

 

مارادونا اخیرا با مشکلات قلبی نیز دست به گریبان بود و مدتی نیز در بیمارستان بستری شد. به همین دلیل پس از ناکامی دورادوس، نگرانی هایی در مورد وضعیت سلامتی او به وجود آمده بود.

 

 

 

 

 

 

آرژانتین مارادونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرم زیر باران زانو نزد (عکس)

به گزارش ورزش سه، رمز شکست‌ناپذیری تیم محرم نویدکیا در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، بازگشت‌های موفق به بازی و جبران گل خورده است.

مس که در ۱۳ بازی اخیرش شکست نخورده در پنج مسابقه برابر ذوب‌آهن، آلومینیوم اراک، تراکتور، پیکان و گل‌گهر از حریفانش عقب افتاد اما موفق به جبران نتیجه و فرار از شکست شد.

آنها این‌بار در هفته بیست و پنجم لیگ برتر زیر باران شدید به مصاف گل‌گهر رفتند و نیمه نخست را به حریف واگذار کردند اما در نیمه دوم موفق به جبران نتیجه شدند.

در این بین مس در بازی مقابل آلومینیوم با یک گل از حریف خودش عقب افتاد اما در نهایت با سه گل به پیروزی رسید و در چهار بازی دیگر توانست شکست را با نتیجه تساوی عوض کند.

به نظر می‌رسد تیم‌ نویدکیا به نباختن عادت کرده که برای تیمی با ۸ شکست در نیم‌فصل اول دستاورد ارزشمندی است.

دیگر خبرها

  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او
  • خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!