Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@04:37:09 GMT

رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان اردبیل منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۷۷۷۳

رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان اردبیل منصوب شدند

استاندار اردبیل، طی احکامی جداگانه، رئیس، دبیر و اعضای ستاد انتخابات استان اردبیل را در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سبلان‌ما، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل با صدور حکمی بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل را با حفظ سمت به عنوان رئیس و سخنگوی ستاد انتخابات استان در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در حکمی ماریا موسوی را با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

بهنام جو با صدور احکام جداگانه‌ای اعضا و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان را برای انتخابات سال ۹۸ به شرح زیر منصوب کرد:
در این احکام فرزاد قلندری، مشاور استاندار و مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته اطلاع رسانی، عباس عینی، مشاور استاندار و مدیرکل حراست با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات، احمد کنعان پور، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی، شهریار شیری آراسته، مدیرکل امور امنیتی و انتظامی با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته امنیتی و حسین بشیری، مدیر فناوری اطلاعات و امنیت شبکه با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری اطلاعات و اسد حسن زاده، مدیرکل ثبت احوال استان به عنوان عضو ستاد انتخابات استان در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شدند.

در بخشی از این احکام آمده است: امید است در سایه عنایات خداوند متعال و بهره گیری از رهنمود‌های مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت محترم تدبیر و امید، با هماهنگی رییس ستاد انتخابات استان، ضمن بهره‌گیری از کلیه امکانات استان و همکاری دستگاه‌های ذیربط با رعایت اصل امانت داری و با صیانت از آرای مردم در زمینه تمهید مقدمات و برگزاری انتخاباتی با شکوه، موفق و موید باشید.

انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!

در گزارشی مناقشه بر سر حجاب را در سال‌های مختلف مرور کرده ایم.

به گزارش اعتماد، شاید عجیب به نظر برسد که موضوع حجاب زنان در ستاد هاشمی در انتخابات سال ۱۳۸۴ یکی از اصلی‌ترین دلایل برای این باشد که جامعه روحانیت مبارز که اکبر هاشمی‌رفسنجانی شناسنامه آن بود، در رقابت بین محمود احمدی‌نژاد، هاشمی‌رفسنجانی، سکوت کند و از یکی از اصلی‌ترین چهره‌های خود یعنی هاشمی حمایت نکرد. با سکوت این تشکل راست روحانی، هاشمی برای همیشه از خانه پدری خود در جریان اصولگرایی سنتی هجرت کرد و دیگر تا پایان عمر خود هرگز به آن باز نگشت.

غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگویی در سال ۱۳۵۹ روایت می‌کند که در دور اول انتخابات سال ۱۳۸۴ جامعه روحانیت مبارز از هاشمی‌رفسنجانی حمایت کرد، اما در دور دوم مسائلی در ستاد‌های ایشان دیده و شنیده شد که جامعه را دل‌زده کرد: «در انتخابات دوره دوم ستاد‌های ایشان رفتار‌هایی نشان دادند که هیچ در شأن ایشان نبود و البته خلاف انتظار ما نیز بود...

یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز که در دور اول بسیار داغ از ایشان حمایت کرده بود، برای دور دوم اعلام کرد که دیگر حمایت نمی‌کند، علت را جویا شدم، گفتند یکی از شب‌های تبلیغات به تماشای تبلیغات رفته و از نزدیک مسائلی را در ستاد انتخاباتی فرشته دیده است... آقای مهدوی هم در دوره دوم از نوع رفتار آقای هاشمی و طرفداران ایشان رنجیده‌خاطر بود و همین موجب شد که به اکثریت نسبی در حمایت از ایشان نرسیم.»

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل