Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@15:28:14 GMT

طرح تاک از طرح های موفق اشتغال زایی در کشور است

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۷۹۰۷

طرح تاک از طرح های موفق اشتغال زایی در کشور است

علاء الدین ازوجی روز دوشنبه در بازدید از چند طرح تاک در شهرستان مشگین شهر به خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با هدف اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار روستایی اجرا می شود.
وی گفت: این طرح سال گذشته در 21 استان کشور به مرحله اجرا درآمد و امسال در تمامی استان ها اجرایی خواهد شد.
او اظهار داشت: این طرح با همکاری بانک کشاورزی و سازمان بهزیستی اجرا می شود و تاکنون در قالب این طرح بیش از سه هزار گروه خودیار با 55 هزار عضو در مناطق مختلف کشور شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: اعضای این گروه ها بدون سپردن ضامن و وثیقه و بدون سپرده و داشتن هر گونه گواهینامه فنی و مهارتی می توانند از تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده بهره مند شوند.
سرپرست دفتر سیاست گذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون ، کار و رفا اجتماعی همچنین افزود: اردبیل از استان های پیشرو در اجرای این طرح است طوری که هم اکنون 326 گروه خودیار در مناطق مختلف این استان تشکیل شده است.
ازوجی اظهار داشت: زنان سرپرست خانوار روستایی در مناطق مختلف استان می توانند با مراجعه به اداره های بهزیستی از مزایای این طرح بهره مند شوند.
7117/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان کشور اشتغال بهزیستی زنان وزارت تعاون 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در مناطق مختلف استان ایلام

دریافت 13 MB کد خبر 6095424

دیگر خبرها

  • بارش باران در مناطق مختلف استان ایلام
  • سهم ۲۴ درصدی محصولات کشاورزی در تولید ناخالص استان مازندران
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط