Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@03:04:41 GMT

نظر شورای نظارت بر صداوسیما درباره تعطیلی نود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۹۴۹۰

شورای نظارت بر سازمان صداوسیما اعلام کرد: تعطیلی یا تعلیق هر یک از برنامه های صداوسیما از اختیارات سیاستی و اجرایی مدیران ارشد سازمان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چهارصد و شصتمین جلسه شورای نظارت بر سازمان صداوسیما امروز دوشنبه -۱۶ اردیبهشت ماه- با محوریت برنامه هایی نظیر «نود» و تعطیلی آنها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مرتضی میرباقری معاون سیما درباره برنامه های تلویزیون به ارائه به گزارش به اعضاء شورای نظارت بر سازمان صداوسیما پرداخت که اعضاء و که طبق این جلسه اعلام شد تعطیلی برنامه هایی نظیر «نود» از اختیارات سازمان صداوسیماست.

در همین رابطه در اطلاعیه شورای نظارت بر سازمان صداوسیما اعلام شد:

شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در جلسه ۴۶۰ روز دوشنبه مورخ ۱۶/‏۰۲/‏۹۸‬ پس از بررسی بعضی موضوعات مطرح شده پیرامون بعضی از برنامه های صدا و سیما با حضور معاونین سیما و اداری و مالی و منابع انسانی و مدیران مربوطه سازمان صداوسیما تشکیل جلسه داد و تصمیم گرفت:

۱ تعطیلی یا تعلیق هر یک از برنامه های صداوسیما از اختیارات سیاستی و اجرایی مدیران ارشد سازمان است.

۲ شایسته است درمورد برنامه های پرمخاطب رعایت اصول و ضوابط اطلاع رسانی مناسب و فرآیند اقناع افکار عمومی صورت گیرد.

۳ شایسته است سازمان صداوسیما ضمن مدیریت صحیح سرمایه های انسانی خود و استفاده مطلوب از تهیه کنندگان و مجریان باسابقه، زمینه حضور استعدادهای نو و جوان را هم فراهم آورد.

۴ در تهیه و تولید برنامه های مشارکتی با ارزش افزوده شایسته است سازمان صداوسیما سعی کند در جذب منابع مالی برای برنامه های خود بر دو اصل شفافیت و پایدار بودن تأکید بیشتری داشته باشد و متناسب با درآمدهای واقعی نسبت به تولید برنامه های مختلف تعهد ایجاد کند.

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟

به گزارش همشهری آنلاین، در این گزارش صدا و سیما تاکید شده است که «ذخیره طلا و دلار در خانه و انفاق نکردن آن در قرآن نکوهش شده است و مردم باید حساب سپرده ارزی باز کنند.».

در این گزارش علاوه بر آیات قرآن و توضیحات مفسران، صحبت هایی از حجت الاسلام قرائتی و نیز دیگر کارشناسان مذهبی و نمایندگان مجلس مطرح شده است.

کد خبر 848562 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • واکنش جبلی به جلوگیری از پخش سریال «حشاشین»
  • واکنش رئیس صدا و سیما به ممنوعیت پخش «حشاشین»
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • سازمان برنامه مکلف به نظارت برنحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد